Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Als er buren zouden bellen over overlast,dan kan het zijn dat ze komen,dat is wat ik bedoelde.
Zo uitzich zelf zal je ze niet zomaar zien op dat tijdstip,dat weet ik ook wel :d
Buren gaan gewoon een anonieme melding/tip doen. Komt ome agent de boel eens doorspitten in de week voor NYE. Vooral als een van de buren je op film weet te zetten. Als er melding gedaan wordt over mogelijk illegaal VW komen ze 100% eens in je schuur en auto kijken

Iemand ongevraagd op openbaar terrein filmen mag men niet inzetten als bewijs materiaal,zelfs niet eens bekijken.
Het is immers verkregen zonder toestemming van de persoon die word gefilmd.
(zo is me wel is verteld)

En verder als ik oudjaars avond iets zou afsteken hoe kunnen ze dan als er verder niks is afgestoken of gezien,ineens zomaar willekeurig op je stoep staan een week voor O&N ?
(je dacht toch zeker niet dat ik zoiets zo in t zicht naar binnen zou smokkelen op klaarlichte dag,of wel ? 😆 )

Ik vind wel wat. Misschien een f2 blok en dat is het dan ook waarwchijnlijk voor 5 minuten. Genieten en weer nasrbinnen als er verder niks te zien is.

Iemand ongevraagd op openbaar terrein filmen mag men niet inzetten als bewijs materiaal,zelfs niet eens bekijken.
Het is immers verkregen zonder toestemming van de persoon die word gefilmd.
(zo is me wel is verteld)

En verder als ik oudjaars avond iets zou afsteken hoe kunnen ze dan als er verder niks is afgestoken of gezien,ineens zomaar willekeurig op je stoep staan een week voor O&N ?
(je dacht toch zeker niet dat ik zoiets zo in t zicht naar binnen zou smokkelen op klaarlichte dag,of wel ? 😆 )
🤣 Oh man, classic internet wel dit. Heb je überhaupt de moeite genomen om je claim te checken voordat je deze hier neerplempte. Met alle respect als men spreekt over ‘hep op feesboek’ gestaan hebben ze het precies over dit soort reacties.

Je tweede alinea, ook daar heb je totaal geen idee van waar je het over hebt. Ik spreek uit ervaring van mensen om me heen die dit ondergaan hebben.

Je zult het vanzelf wel merken ook hier op het forum als de komende jaren via kliklijnen meldingen binnenkomen van mensen die een razzia hebben gehad

Back
Bovenaan