Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

Wat ga je doen op 31-12 tussen 18:00 en 2:00

• Ik hou mij aan de regels

Stemmen: 21 8,2%
  • Ik stook mijn oude voorraad op

Stemmen: 131 51,4%
  • Ik ga na Duitsland/ België vuurwerk halen

Stemmen: 71 27,8%
  • Ik ga illegaal vuur kopen

Stemmen: 23 9,0%
  • Anders, namelijk:

Stemmen: 9 3,5%

• Totaal stemmers
    255
Wat minder stoken voor 0.00 uur, maar tijdens de jaarwisseling zelf gaat de overgebleven voorraad van vorig jaar de lucht in..

Kies een mooie cakebox uit waar ik samen met mijn ouders naar ga kijken. Verder zorg ik ervoor dat ik de komende 10 jaar nog wat heb om af te steken. Na die tijd hoop ik hier weg te zijn :handsup: #kutGL/PvdD

Hier zal ook zeker wat worden afgestoken..
Maar dat het niet is als andere jaren is voor mij toch echt de harde realiteit. Ik moet hier in de straat toch ook nog wat jaartjes op goede voet met de andere straatbewoners wonen.

Maar knallen om 12 uur dat zullen we!

de pestcholera allemaal! Zegt dat genoeg? Hoop dat de pleuris uitbreekt!

Laat dan PVDD en Groenlinks maar eens verantwoordelijkheid nemen!

Om 18 uur eten, beetje filmpjes kijken en om 22 uur naar bed.
Gewoon, wat ik iedere avond doe.

Ga zeker wel het een en ander afsteken maar voor mij is het hele gevoel en beleving denk ik wel verdwenen dan. Zal er dan ben ik bang ook een stuk minder van genieten dan normaal gesproken...

Ik ga gewoon stoken, ze kunnen lekker het zuur krijgen! Die boete zal me ook een rotzorg zijn eerlijk gezegd, die word mee gecalculeerd:p

Ik woon op loopafstand van de Duitse grens, dus ik ga gewoon lekker heel de dag stoken. En om 0:00 gewoon lekker knallen in de straat :)

Ik ga gewoon stoken, ze kunnen lekker het zuur krijgen! Die boete zal me ook een rotzorg zijn eerlijk gezegd, die word mee gecalculeerd:p
Bij een verbod zullen ze de boetes ook flink verhogen zodat het de meeste afschrikt. Dus denk niet dat we ervanaf komen met 100 euro.

Bij een verbod zullen ze de boetes ook flink verhogen zodat het de meeste afschrikt. Dus denk niet dat we ervanaf komen met 100 euro.

Oké dat kan, ik maak mij er niet zoveel zorgen om, politie met O&n hoort er inmiddels wel beetje bij:p

Back
Bovenaan