Wat er mis is gegaan bij de totstandkoming van het vuurwerkverbod

‘ Terwijl het niet is uitgesloten dat, in vrolijkere tijden, het beleid weer wordt bijgesteld, bijvoorbeeld door het toestaan van een zeer beperkt aantal specifiek aangewezen vormen van siervuurwerk’

Benieuwd wat ze hiermee bedoelt en haar bron is. Neem aan dat ze weet dat cat1 gewoon het hele jaar mag en niet verboden wordt.

Waarom doen we als liefhebbers die wel normaal met vuurwerk kunnen omgaan geen ludieke actie?
Datum/tijdstip en allemaal een (salute) cake de lucht in.

Helpt het? Wellicht niet maar een statement is wel op zijn plaats?

Waarom doen we als liefhebbers die wel normaal met vuurwerk kunnen omgaan geen ludieke actie?

Als afgelopen jaarwisseling niet een statement is geweest dan weet ik het ook niet meer.

Cant fix stupid.

Hier hoor ik dagelijks nog vuurwerk afgaan.

Een statement moet er worden gemaakt op 31 december zodra dat achterlijke verbod er werkelijk is.. Het massaal negeren ervan is het meest krachtige protest en een middelvinger naar de politieke partijen die ervoor gezorgd hebben.

En pvv stemmen. Al is het maar om te laten weten dat men bij voorbaat niet op zou moeten kunnen roepen niet met een partij samen te werken.

Of je het nu met de pvv eens bent of niet. Bij voorbaat een partij, en daarmee een groot deel van de stemmers, buitensluiten is niet in de lijn van een democratie.

Een statement moet er worden gemaakt op 31 december zodra dat achterlijke verbod er werkelijk is.. Het massaal negeren ervan is het meest krachtige protest en een middelvinger naar de politieke partijen die ervoor gezorgd hebben.
Ja snap ik, maar toch....voelt zo machteloos en instemmend

En pvv stemmen. Al is het maar om te laten weten dat men bij voorbaat niet op zou moeten kunnen roepen niet met een partij samen te werken.

Of je het nu met de pvv eens bent of niet. Bij voorbaat een partij, en daarmee een groot deel van de stemmers, buitensluiten is niet in de lijn van een democratie.
Lidewij de Vos ook wel een voorstander van.

Ja heb je ook een punt.
Maja wel eem lekker toch als liefhebbers zelf eem knappen en statementje

ik lees vandaag dat er in meerdere dorpen het wekelijks raak is. Hoor zelf in de omgeving vuurwerk afgaan. Heb het idee dat mensen dat statement gedachtengoed dragen.

Ben het met pointer eens dat de 31ste de ultieme dag is.

Elke dag cat 1 is ook elke dag stoken.

Als ze dan bij elke melding elke keer weer iedereen moeten controleren cq huizen moeten binnenvallen dan hebben ze er een dag taak bij. Terwijl ze eigenlijk al geen mankracht hebben voor de huidige dagtaken.

Iedereen aan de cat 1 zou je zeggen. Elke dag weer.

En laat de nsb'ers maar bellen :D

ik lees vandaag dat er in meerdere dorpen het wekelijks raak is. Hoor zelf in de omgeving vuurwerk afgaan. Heb het idee dat mensen dat statement gedachtengoed dragen.

Ben het met pointer eens dat de 31ste de ultieme dag is.

Elke dag cat 1 is ook elke dag stoken.

Als ze dan bij elke melding elke keer weer iedereen moeten controleren cq huizen moeten binnenvallen dan hebben ze er een dag taak bij. Terwijl ze eigenlijk al geen mankracht hebben voor de huidige dagtaken.
Als het het verbod er komt zal vuurwerk minder makkelijk te krijgen zijn.. je moet er zuiniger op zijn en dan is het beter om op 31 december je statement te maken.. en dat is ook gewoon de dag waarop het hoort.

Back
Bovenaan