Pointer
VWC lid
Zeker, maar een statement met een F2 cake valt toch wat meer opCat 1 mag elke dag toch? Ik zie het probleem niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, maar een statement met een F2 cake valt toch wat meer opCat 1 mag elke dag toch? Ik zie het probleem niet.
Zeker, maar een statement met een F2 cake valt toch wat meer op

Als de komende jaarwisseling net zo, of nog onrustiger verloopt als de laatste heeft de politie wel andere dingen te doen dan op vuurwerkafstekers lettenBezigheidstherapie. Wat moet dat vuurwerkteam van de politie anders doen met een aanstaand verbod?

Is koud vuurRelschoppers met sterretjes? En opa houdt zijn vinger in de vlam...

Relschoppers met sterretjes? En opa houdt zijn vinger in de vlam...
Wat een fantastisch stuk. Dit is precies hoe ik er al jaren over denk. Dit slaat de spijker op zijn kop over hoe de publieke opinie bewerkt wordt. Helaas niet alleen bij deze hobby.
Iemand had het over een ludieke actie. Ik zou zeggen iedereen massaal dit stuk kopieren en plakken in emails richting alle politieke partijen, politici, staatssecretarissen, media etc.
Gaat het helpen? Nee, maar als genoeg mensen dit rondsturen valt het wel op.

Ach, hebben ze hun tijd ook weer nuttig besteedt met de mailbox leegmaken.

De overheid had de afgelopen jaren genoeg kunnen doen om illegaal vuurwerk en wanorde tegen te gaan.
In plaats daarvan doen ze aan schijn -oplossingen. Ik weet nog dat er rond 2010(en nu nog) flinke overschrijdingen waren van de geluidsnormen rond Schiphol. Wat ze hadden moeten doen was het aantal vluchten reduceren, maar de oplossing werd gevonden in het verhogen van de norm.. Probleem opgelost
Nu doen ze hetzelfde met het consumentenvuurwerk. Wanordelijkheden, minimale bescherming van hulpverleners, te weinig middelen voor de politie, illegaal vuurwerk en mensen die ver voor en na oudjaarsdag al vuurwerk afschieten worden ‘opgelost’ door de normale vuurwerkliefhebber een algeheel verbod op te leggen.
Laat illegaal knalvuurwerk onder munitie vallen, beboet de ouders van minderjarige relschoppers, geef de politie meer macht om een lik op stuk beleid uit te voeren en zorg op Europees niveau voor een verbod op knalvuurwerk. Dan maak je een start om de kern van het probleem aan te pakken.
Ik las in een eerder topic dat ChatGPT een rechtszaak aanbeveelt om een vuurwerkverbod aan te vechten. Dat lijkt mij wel een goed idee, om dan in elk geval een goed tegengeluid te laten horen en om de echte problemen aan te pakken.
Levensgevaarlijk die drone shows! Die kunnen gehackt worden door activisten.Ze willen hoe dan ook gewoon van het vuurwerk af, eerst voor consumenten en daarna word ook het vuurwerk bij vuurwerkshows in de ban gedaan en vervangen door suffe lichtshows.
Nou, dat had ik gedaan, eerst om te kijken of er op Eurooees niveau iets kon, maar dat lukt niet. Dus gekeken of op nationaal niveau iets mogelijk is.Ik las in een eerder topic dat ChatGPT een rechtszaak aanbeveelt om een vuurwerkverbod aan te vechten