Wat eet/drink jij met oud en nieuw?

Smorgens gewoon simpel lekker broodje met een flinke bak koffie! Smiddags lekker appelflappen, oliebollen en soep eten. Savonds allemaal kleine hapjes, gehaktballen, satétjes, alles wat. rond 9/10uur de stokbrood op tafel en dan pakken we een lekker biertje voordat het 12uur is!

Overdag eet ik iets snels, meestal lekker brabantse worstenbroodjes ;-) savonds simpel avondeten, geen hapjes daar heb ik geen tijd voor / zin in pas als ik klaar ben met stoken dan lekker snacken.

overdag wat snels tussendoor, s'avonds doen we gourmetten met een man of 10, en uiteraard wat stoken tussendoor.. waarna het om 12uur los kan gaan!

Sochtend s meestal lekker brood, daarna het beslag klaar maken voor de oliebollen, tussentijds een beetje knallen en lekker een beetje kletsen met deze en genen. Vervolgens gaan de bollen de pan in.
Tussendoor lekker snaaien van de net verse gebakken bollen.

Smiddags zijn we daar wel klaar mee en dan gaat er een lekker soepje in, en dan loopt alles ongepland.

De 31e moet ik in de ochtend nog oliebollen halen. Meteen nog even doorlopen naar de bakker dan, vers brood gaat er goed in. Beter dan dat voer van de AH.

Goed een paar bammen naar binnen werken, dat heb ik die dag zeker nodig. Ontbijt wordt dus een stuk of vier bruine boterhammen met honing of gestampte muisjes. Lunch idem dito. Tussendoor bakje koffie op een verjaardag doen. In de middag energydrink, colaatje. Krentenbol of appelflap.

Avond nog geen idee. Weet nog niet waar ik uithang rond etenstijd. Dit is iets om over na te denken.

Bier en cava zijn al gehaald. Dat moest ik betalen van het gezin waar ik het bij vier.

Ik begin de dag met een ontbijtje, gewoon een broodje met hagel of met kaas.
Dan vaak tussendoor nog ff wat kleins, koekje ofzo. En dan rond 12-13 uur lunchen met oliebollen. Einde van de middag vaak nog een oliebol of snacks en rond etenstijd 17-18 uur chinees eten, verder drink ik de dag door Energy, cola of sinas.

Smorgens meestal croissantjes met van die echte, lekker boter..
Smiddags verschilt altijd, meestal niets speciaals, want 's avonds komt de familie, en dit jaar hebben we een feestje met 10 kamerad(inn)en geplanned thuis.
Savonds is het meestal gourmetten. Met uitgebreid buffet een een selfmade dessertje.
Dit jaar gaat het turks brood met hamburgers en frikandelleuuuhhh zijn, en 3 bakken bier voor 5 lui die bier drinken, de rest allemaal sterke drank.. tsss!

Dit is zowat mijn eet-verhaal

In de ochtend het standaard boterham/broodje ontbijt. Tegen de middag even langs de lokale frituur gaan. En de avond staat over het algemeen in het teken van bier en bbq met de vriendengroep.

Overdags: bruine boterhammen. Dat staat nu vast. Idem voor bakkie koffie, water en wat energydrinks, cola etc.

Avond. Dat is nog steeds een twijfelgeval. Denk dat het een pizza gaat worden. Geen frituur of dat soort ongein. Heel misschien een blik erwtensoep, maar dat is echt twijfelachting. Biertje vanaf een uur of 19:00 op zijn vroegst. Bubbels om 00:00 uur.

S'ochtend wat boterhammen in de vorm van tosti's daarna op pad en dan zal het s'middags wel wat te snacken zijn bij een lokale frietboer met wat energydrankjes en wat drank over de gehele dag gaat er wel in, S'avonds zullen het wel oliebollen worden want dan ben ik buiten

in de ochtend wat boterhammen zoals elke ochtend. tussen de middag waarschijnlijk ook, ben je lekker snel klaar met eten om verder te stoken.
tussendoor wat oliebollen.
s avonds als ik tussen het stoken door tijd heb even snel wat friet met snacks bij de frietboer

S'ochtend 4 xxxl kaas tosti's 4 bakkuh koffie stukie kerstkrans of wat er nog ligt.

rond 9 ja jammieeeeeee oliebollen appelbeignetje colaatje erbij.

rond 12 en soepie om 3 a 4 uur gaat de frituurpan aan.

Dan vanaf 18:00 hapjes tot je scheel ziet van het eten met oliebollen etc om 7uur paar biertjes maar niet meer na 8en dan pas als het vuurwerk klaar is dan gaan er wel een paar kratjes door.

Dit allemaal met veel familie veel vuurwerk en echte gezelligheid.

Dit oud en nieuw word het een grote pan erwtensoep weet nog niet wat voor een creatie het word ben daar nog niet uit.in veel landen maken ze erwtensoep ben van plan alle recepten door elkaar te flikkeren en dan een eigen ontwerp te maken.ben op dit moment met eeneerste probeersel bezig staat al op van 21:30 dus kan zometeen uit na de film die ik aant kijken ben.drinken word dit o en n een lekkere italiaanse bubbeltjes wijn (asti)hoef dit jaar niet te rijden aangezien ik mijn pa niet meer hoe te rijden aangezien die overleden is tja ga hem toch missen deze feestdagen

zoals elke vrije dag / weekend sóchtends lekker stokbroodje of afbak broodje uit de oven.
s'middags lekker broodje ei en oliebollen , avond eten is meestal makkelijk even wat frituren, rond 6 uur halen we hapjes op voor de avond + koud buffetje

Heerlijke kost, gaat niets boven zelf maken smullll

Dit oud en nieuw word het een grote pan erwtensoep weet nog niet wat voor een creatie het word ben daar nog niet uit.in veel landen maken ze erwtensoep ben van plan alle recepten door elkaar te flikkeren en dan een eigen ontwerp te maken.ben op dit moment met eeneerste probeersel bezig staat al op van 21:30 dus kan zometeen uit na de film die ik aant kijken ben.drinken word dit o en n een lekkere italiaanse bubbeltjes wijn (asti)hoef dit jaar niet te rijden aangezien ik mijn pa niet meer hoe te rijden aangezien die overleden is tja ga hem toch missen deze feestdagen

Back
Bovenaan