Wat doet XXL in hemelsnaam?

Zal wel.
Maar ik denk dat je ook moet beseffen, als je klauwen wilt branden aan dat soort handel, je vanzelf bezoek krijgt van aantal vrienden in het blauw.

Maar ik moet wel toegeven, Wim heeft wel gelijk.
Lees de discussie maar eens, over de afgeslankte Cobra knallers, die je bij Orginal Belgie kan kopen.

Ja daar heb je een goed punt Cigarman. Heb er toch een x aantal keer gelezen dat die dingen een slechte naam hebben omdat het zeer zwaar illegaal is, of iets in die trend. Ik denk dat Wim wel gelijk heeft, maar anderzijds zullen niet veel 'normale' consumenten het beseffen.

Ja daar heb je een goed punt Cigarman. Heb er toch een x aantal keer gelezen dat die dingen een slechte naam hebben omdat het zeer zwaar illegaal is, of iets in die trend. Ik denk dat Wim wel gelijk heeft, maar anderzijds zullen niet veel 'normale' consumenten het beseffen.

Houd er wel rekening mee dat de meeste vuurwerkfreaks en de "gewone" consument de naam Jorge voor het eerst tegen kwamen toen het consumentenspul in NL werd verkocht en dat er toen nog helemaal geen sprake was van een "slechte" naam !

Als liefhebber van o.a. Jorge producten lijkt het me goed dit topic aan de rol te blijven houden!

Houd er wel rekening mee dat de meeste vuurwerkfreaks en de "gewone" consument de naam Jorge voor het eerst tegen kwamen toen het consumentenspul in NL werd verkocht en dat er toen nog helemaal geen sprake was van een "slechte" naam !

Natuurlijk roept Jorge bij een bepaalde groep mensen negatieve c.q. illegale gevoelens op. Maar mijn ervaring is dat dit een zeer selecte en dus kleine groep is. De gemiddelde consument wil graag mooie producten voor een betaalbare prijs. Ik ben het dan ook volledig eens met Torrr.

Ik heb op freakpyromaniacs gelezen dat Jorge in 2012 een eigen dealernetwerk gaat neerzetten...

Weet er iemand al meer over Jorge NL en het mogelijke NL-dealernetwerk? Misschien iets voor de mods om eens een keer in te duiken?

Ik weet wel dat er nog steeds één verkooppunt is in NL en dat is West Vuurwerk (eerder in dit topic ook al eens genoemd). Tekst van hun site:

West Vuurwerk is exclusief dealer van JORGE vuurwerk. JORGE heeft enorme en jarenlange ervaring op het gebied van consumentenvuurwerk en beschikt over eigen fabrieken in China. De productlijnen bestaan uit o.a. Imagine, Exclusive, Big Bang en Revolution. JORGE heeft in alle lijnen een ruim aanbod van Cakes, met geweldig strak geluid en ontzettend spectaculaire effecten.

Voor meer info zie de webshop op http://www.westvuurwerk.nl

En als je nog wat hoort over Jorge NL plaats het dan hier!

Dat ben ik helemaal met je eens jagert. Natuurlijk, smaken verschillen, maar er zaten/zitten toch echt toppertjes tussen. Enkele daarvan heeft Frits inderdaad in de verkoop!!

Back
Bovenaan