Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de belachelijke prijsstijgingen echt te ver gaan. Het is net of ze op deze manier hun gestolen spul willen terug verdienen!! Of ineens een flinke winst willen pakken!! in ieder geval voor mij een reden om Jorge links te laten liggen en dat komt ook mede dankzij de slechte uitwerkingen die sommige potten hebben terwijl de meeste product filmpjes van de polen zelf toch veel betere kwaliteit vertonen
gr. Onno
Allen,
Toen de webwinkel nog NIET online was, stonden de prijzen er inderdaad EXCLUSIEF de BTW op. De winkel was toen nog niet toegankelijk. De prijzen die jullie noemen zijn uit de demo site gehaald. Toen de winkel ONLINE ging stonden de prijzen er INCL de BTW op.
Bij het winkel wagentje worden de prijzen inclusief BTW genoemd, maar de BTW wordt eveneens separaat vermeld.
Met een vr. gr.
Webmaster
Zelfs een dealer bij mij in de buurt die Jorge verkoopt (Isandra) kan geen contact krijgen en zal daarom waarschijnlijk ook voor een vervanger gaan. Maar XXL had toch op z'n minst zijn eigen dealers kunnen inlichten?![]()
Beste vuurwerkers,
Door onderlinge problemen bij XXL Fireworks zal Jorge dit jaar niet verkrijgbaar zijn.
Op E mails etc. wordt niet gereageerd door XXL Fireworks. Vandaag ben ik op de Garden Business in Gorinchem geweest en dit verhaal van diverse importeurs bevestigd gekregen.
Knallende groet,
Eigenaar Isandra.
Ik heb heel erg veel moeite gedaan om contact te krijgen met XXL fireworks, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb het sterke vermoeden dat XXL geen importeur meer is maar een winkel die oude voorraden van Jorge verkoopt.