Wat doet XXL in hemelsnaam?

Prijzen XXL

Prijzen XXL

Allen,

Toen de webwinkel nog NIET online was, stonden de prijzen er inderdaad EXCLUSIEF de BTW op. De winkel was toen nog niet toegankelijk. De prijzen die jullie noemen zijn uit de demo site gehaald. Toen de winkel ONLINE ging stonden de prijzen er INCL de BTW op.

Bij het winkel wagentje worden de prijzen inclusief BTW genoemd, maar de BTW wordt eveneens separaat vermeld.

Met een vr. gr.

Webmaster

Ik vind de belachelijke prijsstijgingen echt te ver gaan. Het is net of ze op deze manier hun gestolen spul willen terug verdienen!! Of ineens een flinke winst willen pakken!! in ieder geval voor mij een reden om Jorge links te laten liggen en dat komt ook mede dankzij de slechte uitwerkingen die sommige potten hebben terwijl de meeste product filmpjes van de polen zelf toch veel betere kwaliteit vertonen

gr. Onno

Ik vind de belachelijke prijsstijgingen echt te ver gaan. Het is net of ze op deze manier hun gestolen spul willen terug verdienen!! Of ineens een flinke winst willen pakken!! in ieder geval voor mij een reden om Jorge links te laten liggen en dat komt ook mede dankzij de slechte uitwerkingen die sommige potten hebben terwijl de meeste product filmpjes van de polen zelf toch veel betere kwaliteit vertonen

gr. Onno

Het zijn ook de winkeliers die graag een hogere winst marge willen hebben als ze xxl vuurwerk willen verkopen, vorig jaar zat xxl heel laag met de prijs dus ik wil niet alle schuld op xxl schuiven.
Winkeliers hebben aardig wat keus uit importeurs, ze zullen altijd gaan voor het merk waar de meeste winst op zit.

Wat betreft uitwerking van de potten uit polen die veel mooier zijn heeft met de Nederlandse wet te maken, in polen mag de tube vulling 25 gram zijn, zoals je weet is dit in Nederland maximaal 15 gram.

Vergeet niet dat de importeurs ook een verkoopadviesprijs geven aan de winkeliers, ze zijn echt niet zo heilig hoor ;).

Allen,

Toen de webwinkel nog NIET online was, stonden de prijzen er inderdaad EXCLUSIEF de BTW op. De winkel was toen nog niet toegankelijk. De prijzen die jullie noemen zijn uit de demo site gehaald. Toen de winkel ONLINE ging stonden de prijzen er INCL de BTW op.

Bij het winkel wagentje worden de prijzen inclusief BTW genoemd, maar de BTW wordt eveneens separaat vermeld.

Met een vr. gr.

Webmaster

Ik zie dat het inmiddels is bijgewerkt. Alleen toen ik de vorige keer naar de shop ging zonder in te loggen, zag ik de prijzen zonder de btw erbij, er werd toen ook geen vermelding gemaakt dat er nog 19% bij zou komen. Alleen toen ik inlogde zag ik de prijzen zoals ze werkelijk zijn. Dit heeft dus niks te maken met de demosite, want de webwinkel was al geopend.

Die webmaster heeft nieteens verstand van websites bouwen, laat staan vuurwerk.....
info wat hij al die tijd gegeven heeft klopte ookal niet.
M.A.W. probeer er niet steeds onderuit te ***len

Laatst bewerkt:
Er gaat een gerucht dat XXl niet meer bestaat wat niet zo is!
Ze zijn namelijk bezig met de site heb ik begrepen van de direkteur.

Zal wel heel vreemd zijn... Ik heb namelijk al een aantal keren proberen contact op te nemen met XXL. Zelf telefonisch waren ze niet bereikbaar.

Zelfs een dealer bij mij in de buurt die Jorge verkoopt (Isandra) kan geen contact krijgen en zal daarom waarschijnlijk ook voor een vervanger gaan. Maar XXL had toch op z'n minst zijn eigen dealers kunnen inlichten?:bonk:

Zelfs een dealer bij mij in de buurt die Jorge verkoopt (Isandra) kan geen contact krijgen en zal daarom waarschijnlijk ook voor een vervanger gaan. Maar XXL had toch op z'n minst zijn eigen dealers kunnen inlichten?:bonk:

Bedankt voor je info vuurwerkfan.
Werderom trek ik de negatieve conclusie dat XXL exit is.

Laat ik het zo zeggen, als je niks aan je afnemers laat horen, maak je lekkere reclame.:angry:
Daarvan zal ook 99% zeggen, donder maar lekker op met zooi en ik ga voor een andere importeur...

Ik zat gisteren op het forum van Isandra rond te snuffelen.
Isandra is een vuurwerkwinkel in IJzendroon in de Betuwe.
Vorig jaar verkocht Isandra XXL vuurwerk.
Maar las een bericht van de eingenaar dat hij gene contact kon krijgen met XXL.

Beste vuurwerkers,

Door onderlinge problemen bij XXL Fireworks zal Jorge dit jaar niet verkrijgbaar zijn.
Op E mails etc. wordt niet gereageerd door XXL Fireworks. Vandaag ben ik op de Garden Business in Gorinchem geweest en dit verhaal van diverse importeurs bevestigd gekregen.

Knallende groet,

Eigenaar Isandra.

Link naar de topic op het Isandra forum.
http://forum.isandra.nl/index.php/topic,653.msg10611/topicseen.html#msg10611

Wel jammer als er dit jaar geen jorge meer verkocht gaat worden. Heb twee jaar geleden een aantal cakes van jorge uitgeprobeerd en zag er zeer goed uit. Vorig jaar door de prijsstijging heb ik jorge toch links laten liggen, was niet meer zo exclusief.

Hoop dat er ooit weer een importeur op zal staan die jorgen in zijn armen zal nemen en het tegen een redelijke prijs op de markt kan brengen.

De webshop van xxl-fireworks gaat volgens de site op 1 september weer open. Ze hebben als actie dat hoe eerder je bestelt, hoe meer korting je krijgt.
Er zit dus nog leven in xxl-fireworks.

3 jaar geleden was ik erg tevreden over het vuurwerk van Jorge, maar als ik zie dat ik voor een cake die ik toen voor 13,25 kocht nu 21,95 moet betalen.... Ik weet dat prijsstijgingen niet tegen zijn te houden, maar dit vind ik toch echt te gek worden.

Ik heb heel erg veel moeite gedaan om contact te krijgen met XXL fireworks, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb het sterke vermoeden dat XXL geen importeur meer is maar een winkel die oude voorraden van Jorge verkoopt.

Oftewel na al deze reacties: Nooit meer van je leven daar kopen. Geen klantvriendelijkheid, overdreven prijsstijgingen, is er nog meer?

Ik heb heel erg veel moeite gedaan om contact te krijgen met XXL fireworks, maar ik krijg geen enkele reactie. Ik heb het sterke vermoeden dat XXL geen importeur meer is maar een winkel die oude voorraden van Jorge verkoopt.

Dat vermoeden word bevestigd omdat ze nog maar op 1 verkooppunt verkopen.
http://www.xxl-fireworks.nl/cms/

Een hele aparte Quote:
"Na de afgelopen succesvolle jaren verkoopt XXL - Fireworks ook in 2010 haar producten van powered by Jorge aan de Zendmastweg 4 ( Auto van Veen ) in Assen."

Ook de site van nirwana international in Leeuwarden is er nog, ook deze is nog niet bijgewerkt na de afgelopen jaarwisseling (wat op zich nog niks wil zeggen natuurlijk).

Ik zou het wel heel jammer vinden als een merk als Jorge zou verdwijnen. Het is wel een merk met heel veel potentie. Als je als importeur met zo'n merk een goede marketingstrategie kiest, kan je er heel veel van maken. Jorge heeft veel verschillende producten in verschillende categorieën (zowel qua prijs, soort en effect).

Back
Bovenaan