Wat doe jij op oudjaarsdag?

eerst slapen tot half 9 ongeveer, dan zo snel mogelijk uit bed
dan aankleden en douchen enz...
dan eten,tas inpakken alles controlleren enz... en dan wachten tot het kwart voor 10 is dan komt een goede maat van me me ophalen.
dan heel snel naar een andere vriend rijden.
dan snel fiets neergooien en dan gelijk ff een zink de lucht in jagen:)
dan hard stoken tot uurtje of 1 dan ff snel eten.
weer naar buiten, dan het zwaardere werk (harder):D
stoken ruim door tot 6 uur dan weer eten en dan weer stoken (beetje sier)
dan om 9 uur nog ff naar vrienden/familie.
10 uur weer stoken tot uur of 11 dan 1 uur binnen vol spanning zitten wachten.
en dan als het eindelijk 12 uur is:

AFTELLEN! 3,2,1 ! handjes schudden, iedereen gelukkig nieuwjaar wensen.

zo snel mogelijk naar buiten wat doorlont projecten neerzetten.
dan nog grote cakes er door heen schieten, dan klein spul stoken en wachten tot iedereen een beetje klaar is in de straat zodat ik een beetje de ruimte heb.
en dan wat harde knallers zoals: supervlinders, zinks, en wat matten afsteken:)

dan om een uur of 3 naar binnen, dan weer wat oliebollen eten.
dan om een uur of 4 slapen tot ongeveer 9 a 10 uur dan door het raam kijken wat ik heb aangericht (hele straat rood:p)
en dan opruimen.

Dan weer een heel jaar wachten en dan precies weer hetzelfde!

Ik maak eigenlijk nooit een planning, ik beslis alles op de dag zelf. Veel handiger (vind ik) dan een strak schema. Relax!

haha leuk om te lezen dat bijna niemand kan slapen enzo..
bij mij is het 's cohtends crabid schieten en de rest van de dag non stop stoken:D

Of ik me eraan houd, dat weet je nooit.

ALs ik niet kan Slapen, dan ga ik ook niet slapen.

8:00 Wekker
8:30 klaar met douchen
8:45 Klaar met ontbijten
9:15 Klaar met me vuurwerk bekijken
9:45 Klaar met kijken naar alle forums, lekker vwc en avp
9:55 Verzamelen
10:00 Onze start.
13:00 Wat eten
13:15 klaar, en dan afsteken.
18:00 Eten
18:30 afsteken voor me deur
11:40 Naar binnen, drinken en aftellen
00:00 Knallen
04:00 Denk ik klaar te zijn
04:10 net als altijd nog shoarma eten enzo en bij komen
5:00 Nog even computeren, nabespreken jwz
6:00 Slapen
14:00 wakker
14:30 klaar met douchen en dan foto's day after maken en dan opruimen

dan 2 Januari kerstboom enzo leeghalen, alle versiering en lampjes weg
en kerstboom de deur uit

tsjaa, dan is het jammer genoeg weer voorbij

mijn planning is zo een beetje elk jaar hetzelfde :p :

09.30-10.00 : verzamelen.
10.00-10.15 : een aantal luide dingen afsteken om een beetj wakker te worden
10.15-15.00 : stoken,stoken&nog eens stoken:rolleyes: (en filmen natuurlijk)
15.00-18.00 : ff naar binnen,chillen,filmpjes op pc zetten,camera-batterijen opladen
18.00-18.45 : eten & vuurwerk inpakken
19.00 : naar familie & oliebollen + appelflappen kanen :D
20.00-23.00 : afwisseling van stoken en af&toe naar binnen> wat drinken
23.00-23.59 : met familie>> meer oliebollen!
23.59-00.00 : aftellen & iedereen gelukkig nieuwjaar wensen..
00:00 : KNALLEN ALS EEN GEK !

:bye:

Jow precies hetzelfde hier :D

Ik ga altijd naar mijn goeie maat dennis-pyro, en dan gaat het los vanaf 10 uur, standaard altijd gezeik van de buurt. hehehehehe

eerst lekker uitslapen tot een uur of 13:00
en gewoon af en toe ff een uurtje naar buiten om iets aan te steken ben echt niet meer hele dag buiten die tijd heb ik wel gehad

Op het gemakje om 10 uur naar buiten,, wat ik ga afsteken dan weet ik nog niet.. chainthunder,5k , bsc, of cobra. dan lekker naar binnen weer.
Af en toen wat afsteken overdag..

29 en 30 December:
Vuurwerk kopen!! 30 december vroeg naar bed want wil ook vroeg opstaan! Hoewel ik net zo goed beneden op de bank TV kan gaan kijken want slapen komt er tog niet van!

31 December!
00:00 t/m 04:00 Ik wil slapen aders ben ik niet fit >:(
05:00 Toch nog maar eve 1 uurtje proberen.
06:00 Vooruit nog 1 uurtje proberen!
07:00 (Niet geslapen) Nou dan maar uit bed...
Douchen ontbijten enz...
08:00 Tv kijken!
08:30 Ik val in slaap:D
09:00 Komt mijn broertje aan kom Vuurwerk bekijken! >:(
09:30 Vuurwerk pakken en dan maar meenemen:D
09:59 uur & 40 sec. naar de deur lopen
09:59 uur & 55 sec. (Ik liep vanaf boven xD!) 5,4,3,2 en 1
10:00 Naar buiten stormen en rotje's bij chagrijnige buurman in de tuin gooien:D
13:00 Lunchen
14:00 stoken
20:00 Naar binnen want is niemand meer:(
t/m 23:30 tv kijken
t/m 23:59 en 50 sec met familie kletsen Daarna aftellen
24:00/00:00 Kinderchampagne drinken, proosten etc.
00:00 t/m 02:00 Vuurwerk afsteken!!!

Zo ging het vorig jaar!!!

10 uur buiten zoiezo met vrienden, en savond met een hoop mensen bij ons
vuurwerk doen, word erg leuk enzo

Dit jaar 2009 op donderdag 31 december sta ik overdag in de keuken om appelflappen te maken. Dat is meestal tussen 8.00U en 15.00U. Dat moet wel als je drie pakken koopmans er door draait. :bonk: Daarna douchen aankleden alles opruimen en laten luchten.Voor mij horen appelflappen, oliebollen en vuurwerk onlosmakend bij oudjaarsdag. Als de eerste visite er is gaat er eerst een paar knalpotten af om de avond in te luiden. Veel spelletjes met regelmatig naar buiten om wat in alle rust te testen, te stoken. Om 24.00U afgeteld en beste wensen. 0.05U naar buiten en doorgaan tot alles op is. Meestal tussen 2.00U en 3.00U klaar.:cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan nooit Slapen de nacht ervoor lig tv te kijken op bed. maar toch later val ik in slaap en kom ik 9uur uit me nest rollen wat eten daarvoor ff de deur open doen voor rotje ofseu. en echt altijd rond 10 uur ga ik naar buiten. dit jaar ga ik da wel gelijk naar een vriend van me. rond 9 uur ga ik naar me tante. en daar blijf ik wel tot 6 uur 1 jan. ik meot zeggen je stink vreselijk naar die geur van die aansteeklont niet normaal meer.

Vorig jaar begon de buurjongen om 6 uur met melkbus schieten bij ons in de straat, dus toen waren we allebei al wakker. De nacht van 30e op de 31e zowiezo niet veel geslapen door de spanning en doordat er de hele nacht door werd geschoten met melkbussen. Dit is traditie en zal dit jaar wel niet anders zijn. Rond 8 uur zitten we meestal zelf ook op de melkbus. Achter ons huis verzamelen dan steeds meer maten en dan trekken we met een groepje van 15 man door heel de stad heen. Overal schieten we even een halfuurtje en meestal gaan we dan na een plein in de binnenstad waar ongeveer 60 man zit te schieten met melkbussen. Natuurlijk ook het nodige knalvuurwerk mee voor tussendoor.
Dit doen we ongeveer tot een uur of 2 smiddags, waarna we na huis gaan eten. Hierna gaan we in onze eigen woonwijk melkbus schieten tot een uurtje of 4. Dan zijn we het wel ongeveer zat en gaan we beginnen met vuurwerk afsteken. Meestal ook een beetje knutselen met vuurwerk en wat projectjes maken. Onze buurt is extreem pro-vuurwerk, daarom is het ook gedoogd om er vanaf de eerste verkoopdag vuurwerk af te steken. We hebben de 31e dus er al 2 dagen vuurwerk stoken opzitten. 'S avonds zijn er dan ook genoeg cakes te zien (allemaal van hardix). De meeste mensen kopen voor minimaal 100 euro vuurwerk. Natuurlijk ook veel eigen sier.
Om half 12 even na binnen, om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen. Om kwart voor 12 verbinden we namelijk de 100k's van ons zelf en een aantal buren met elkaar en wachten we erbij totdat het 12 uur is. Daarna eerst een aantal 100k's doorgelont en daarna stoken we door met cakes. Waarschijnlijk dit jaar 2 Zware Jongens als opening.

Laatst bewerkt:
Werken van 07.00 t/m 17.00 in vuurwerkwinkel. Daarna al mijn vuurwerk brengen naar een maat die een groot feest geeft, en dan stoken/vreten/feestvieren tot en met we niet meer kunnen, dus ergens in de ochtend van 1 januari :).

8uur precies eruuit:P douchen,afdrogen,aankleden etc.
inmiddels half ... dan haal ik mijn vrienden op en dan is het tot 12 uur stoken.
om 12 iedereen naar huis om weer onze tassen vol te stoppen met vuurwerk....om ongeveer 6 uur naar binnen en eten. 7 uur weer naar buiten en om het uur naar binnen... inmiddels 23.45 en naar binnen om af te tellen.
dan naar buiten en stoken 4 life....peaceout:D

Oow niet zo gek veel, beetje oliebollen eten, biertjes drinken sávonds en af en toe even sigaretje roken en wat pijlen/ cakejes stoken.

uhmmmmm
30 december pak ik een trein ga naar hilversum
kom daar aan om half 3
dr na ga ik door met de bussie naar huizen
dr na stap ik uit bij de blaricum
dan wordt ik daar op gehaalt en rijd dan de dorpie naar binnen
dan uit slapen ik hoef niet perse 10uur op te staan
want wie wat bewaart voor de avond die heeft wat
goed afiijn
tussen zo 15uur en 18 uur effe wat afsteken
in de tijd van 19 tot 20 uur effe nog anar buiten
dan smoken
champanje fles in aantocht nemen rond klok slag 00,00 2010
dan der na gaa ik namelijk
de boel af steken
bij elkaar vegen netjes schoon dan wat ik bij elkaar geveegt heb
in de fik steken want tja as is beter dan troep
dr na richting het wapen en daar steek ik nog even een horse bandje 300,000klapper
en de super 500
en dan heb wel weer gezien
en drink ik bier en ik zing wat gezelligs in die kroeg
en dan lekker uit rusten tot ik wakker wordt

Eerst lekker me buurt wakker maken daarna beetje rond lopen kijken of er nog andere afstekers zijn. En dan gewoon lekker heledag vuurwerk afsteken :D

Back
Bovenaan