Wat doe jij op oudjaarsdag ?

Ik sta meestal niet om klokslag 10:00 voor de deur te knallen. Tegenwoordig ga ik overdag naar m'n schoonfamilie, om daar met het 14-jarige zusje van m'n vriendin de hele dag te stoken. Voor mij een ideale situatie, want ik hou van dat geklooi met klein vuurwerk, maar niet in m'n eentje :P. Bovendien vind ik het mooi om haar ook dat vuurwerkgevoel te laten beleven, want dat zit verder niet in de familie zal ik maar zeggen haha.

Voor mij ziet het er ongeveer zo uit:
23:50- schijten, denk van de zenuwen... ben in ieder geval altijd aan de race op oud en nieuw, vaak precies op de jaarwisseling, whaha.
0:00- als ik optijd van de pot afben iedereen nieuwjaar wensen (nadat ik mijn handen gewassen heb).

Haha deze quote heeft mijn dag gemaakt :D

8.30 ofzo opstaan , naar plein waar ik me vrienden en andere mensen bij elkaar komen.
Rond een uurtje of 5 met wat pauzer te hebben gehad naar huis toe daar beetje stoken dan komt er nog ff vriend langs nog een beetje stoken.
rond een uu of 8 haalt me vader me op en dan naar noord holland:(
Daar beetje eten en om 00.00 met me vader en de mensen die daar zijn stokenn

09:00 opstaan
09:45 boodschappen doen
10:45 tv kijken
12:00 frituren
13:00'tv kijken
14:00 gamen
17:00 eten maken
18:00 eten
19:00 gamen
20:30 film kijken
23:15 slapen

Offcourse not, Stoken!!!!

08:00 opstaan
08:15 douchen
08:30 naar beneden met mn maat (die is blijven slapen) en alvast wat vuurwerk afsteken in de tuin
9:00 projecten afmaken
9:15 t/m 20:00 stoken
20:00 eten
20:30 stoken
23:30 naar binnen en iedereen gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00
0:00t/m2:00 stoken

Om 10.00 beginnen, dan 11.00 door, 2 uur rijden. Om 14.00 eindelijk echt beginnen met stoken tot 18.00 eten 19.30 verder gaan met stoken, tot 23.30 gok ik zo en dan 00.15 verder gaan tot 01.00 gok ik zo.

Voor 10 uur ben ik wel wakker.
Even roken,eten en een goeie bak koffie en dan rij ik vervolgens naar een mooie stookplek in de buurt waar ik om 9:45 met m'n maat heb afgesproken.Lekker veel ruimte daar,geen huizen dicht in de buurt dus vol gas stoken.Tegen de middag gaat die vriend er vandoor en ga ik thuis een paar worstenbroodjes eten.

Verder word het dit jaar meest alleen stoken,misschien dat er s'avonds nog ff een vriend langs komt,maar ik vermaak me wel.

De hele middag ga ik regelmatig ff staan stoken achter in de tuin (knock outs en thunder rockets) of voor op straat wat andere dingen.
Rond 18:00 uur eten en daarna weer verder stoken.
S'avond naast al het andere ook alvast een paar mooie cake's afsteken.

23:00 uur:
Binnen oliebollen eten,wat drinken en natuurlijk af en toe stoken.

00:00 uur:
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan STOKEN!!

02:00 uur nog wat drinken en dan richting bed.

Overdag misschien een paar vlinders.

's avonds showtje voor mijn nichtjes (4 en 5 jaar). Fonteinen en kleine dingetjes.

00.00u - De rest!

Om kwart voor 10 sta ik met een tas vol vuurwerk buiten. Om precies 10 uur een fluitbakje en enkele thunderkings. Dan de hele middag en avond stoken. Hierbij doe ik ook filmen. Tussendoor snel wat eten. Rond een uur of 11 s avonds alle sierpotten in het bijschuurtje zetten zodat het bij de jaarwisseling makkelijk te pakken is. Om 00:00 iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. En dan 5 minuten later beginnen met de eerste sierpot. :thumbsup:

Ik sta om kwart voor tien buiten (als het droog is) om nog wat dingen te regelen voor het 10 uur project.
En dan ben ik tot vier uur zoet en ga ik naar huis om bij te komen van overdag. 'S avonds ben ik eerst nog even thuis tot iets van 8 uur en dan ga ik naar een vriend om daar dan de jaarwisseling mee te maken.

4:30 werken
7 uur thuis
tot 9 proberen te slapen
10 uur stoken
soms ff binnen zitten en wat drinken
rond 6 uur naar me zus
eten
stoken
0:00
stoken tot half 1
terug naar huis
nog wat stoken thuis
vriende komen rond 1
half2 feesten
7 uur thuis

kortom als ik niet slaap na het werken ben ik 26 uur wakker :p

De wekker zetten om 09:00 uur, even een broodje eten en dan door naar de kazerne. Om 10:00 start mn dienst, beetje xboxen met collega's, oliebollen eten, om 12:00 uur een broodje bestellen, wat verder gamen tot 15:00 uur, einde dienst!

Mocht ik een uitruk hebben gehad eerst even thuis douchen, zo niet dan gelijk omkleden en in de auto richting de schoonouders.. hopelijk rond 16:30 uur aankomen en dan stoken! Klein sierpakketje, wat knal en klein grondspul.. even wat eten en waarschijnlijk Ik Hou Van Holland oudejaarsuitzending kijken.. tussendoor wat stoken en om 0:00 de hele rambam naar buiten! Word een leuke jaarwisseling denk ik zo!

07:00 opstaan douchen enz
07:30 naar de winkel samen met stookmaat nog meer stookspul halen
09:45 verzamelen met vrienden
10:00 stoken
13:00 lunchen
13:30 stoken
18:30 eten
19:00 stoken
21:30 naar een vriendin toe
22:00 stoken
23:45 naar binnnen om iedereen te feliciteren
0:00 stoken
02:00 zuipen!

Voor 10 uur ben ik wel wakker.
Even roken,eten en een goeie bak koffie en dan rij ik vervolgens naar een mooie stookplek in de buurt waar ik om 9:45 met m'n maat heb afgesproken.Lekker veel ruimte daar,geen huizen dicht in de buurt dus vol gas stoken.Tegen de middag gaat die vriend er vandoor en ga ik thuis een paar worstenbroodjes eten.

Verder word het dit jaar meest alleen stoken,misschien dat er s'avonds nog ff een vriend langs komt,maar ik vermaak me wel.

De hele middag ga ik regelmatig ff staan stoken achter in de tuin (knock outs en thunder rockets) of voor op straat wat andere dingen.
Rond 18:00 uur eten en daarna weer verder stoken.
S'avond naast al het andere ook alvast een paar mooie cake's afsteken.

23:00 uur:
Binnen oliebollen eten,wat drinken en natuurlijk af en toe stoken.

00:00 uur:
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan STOKEN!!

02:00 uur nog wat drinken en dan richting bed.

En natuurlijk veel filmen in full HD!:)

6x naar de wc gaan want ik ben rond O&N ALTIJD in de schijt..

OFC vuurwerk afsteken.. Oliebollen eten slapen en NOG VEEL MEER stoken..

Het is afwachten of ik moet werken, als dat zo is werk ik vanaf een uur of 8 tot half 11...Om 11u ga ik namelijk een vintage platenspeler ergens ophalen. Als ik niet hoef te werken ga ik om 10u wel even een rondje maken met m'n zakken vol rotjes :p

Rest van de dag gewoon af en toe wat rotjes uit de voordeur gooien, verder normale gang van zaken. 's Avonds paar fonteintjes uit m'n meterpakket (of wat daar dan nog van over is) en om 00u m'n Thunderstruck de lucht injassen. Misschien dan nog een rondje door de wijk met m'n zakken vol rotjes om wat naar de oudjaarsvuren te kijken die hier nog altijd op elke straathoek te vinden zijn :)

Back
Bovenaan