Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat ik "met moeite" ben opgestaan, ga ik voor het gezin wentelteefjes bakken van de overgebleven oliebollen (supertip). Daarna verbaas ik me de afgelopen jaren vrolijk over de lieve buren, die de restanten die 's nacht nog niet zijn opgeruimd, alweer hebben opgeveegd. En als het ons gegund is dat iedereen ons met rust laat, dan kijk ik graag schansspringen, drink nog een bier en duik m'n nest weer in.

De boel op en aanvegen, straat weer voorzien van een gouden randje en daarna de verjaardag van onze dochter vieren. Mensen over de vloer, iedereen brak, qua inkopen mooi goedkoop.

1. Vegen
2. Staatsloten checken
3. Pizza bestellen

Al jaren een traditie en vanaf dan is t weer vol gas naar de vakanties werken.

Los van het feit dat het jammer is dat we weer moeten beginnen met aftellen en een jaar dan nog lang lijkt, vind ik het toch ook wel heel lekker om die dag de rust te hebben om alle ervaringen van leden te lezen. Die eerste week worden er altijd zoveel reacties en filmpjes geplaatst, machtig mooi, lekker om de must have lijst aan te vullen en de hoop dat je ze mee kunt pakken in een freakactie.
Het meest kijk ik uit naar de topics die overlopen van de reacties, omdat het zó goed is bevallen en eigenlijk boven verwachting presteerde, zo mooi is die sfeer dan.

Altijd een rondje door de wijk om te kijken wat er allemaal afgestoken is, als het er tenminste nog ligt! :cool:

Proberen achter vwc/fpm weg te komen omdat ik nonstop straatfilmpjes zit te kijken vol weemoed en verlangen naar de volgende editie.

En f5en op outlet webshops of ik alweer kan bestellen whahaha

Laatst bewerkt:
Wakker worden
Balen dat t weer een heel jaar duurt..
Buiten na genieten tijdens het opruimen.
Filmpjes terug kijken
Dezelfde filmpjes nogmaals terugkijken.
En nog een keer....
De laatste oliebollen en appelflappen opmaken.
Later op de dag op nieuwjaars visite.
De discussie voeren, kerstboom eruit?

Het is weer voorbij... maar gelukkig hebben we de filmpjes en foto's nog :yes:

Screenshot_20220111-123657_Gallery.jpg

Zo min mogelijk, wat borrel restanten van gisteren opeten en waarschijnlijk alvast een selectie maken in het beeld materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan