Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwjaarsborrel bij familie. Restjes eten, drank en vuurwerk worden hier door iedereen meegenomen en we doen het feest gewoon nog een keertje over.

• Like
Waarderingen: Jave
Uitslapen, mijn troep opruimen, de overgebleven oliebollen opeten en de oudejaarsconference terugkijken! En natuurlijk alle reeds geplaatste filmpjes op het forum checken!

Proberen toch maar een beetje uit te slapen. Afgelopen 2 jaar nog mee gedaan aan een nieuwjaarsduik in het dorp, misschien dat ik die dit jaar maar eens over ga slaan haha. Eind van de middag vaak een nieuwjaarsborrel met de hele familie. Meestal probeer ik wat vuurwerk over te houden om daar nog even wat te stoken.

Nieuwjaarsduik in Rockanje ga ik overwegen.
Verder zit ik vooral op het forum en oudejaarsconferences terug kijken en dergelijke

op 1januari sta ik vuurwerk af te steken:d...
hopelijk een beetje uitslapen dan naar mijn 89jarige moedertje een bakkie doen..... de rest van de dag zo weinig mogelijk doen(we ruimen de zooi snachts altijd gelijk op),
de volgende dag inpakken en vrijdag een weekendje weg...goed uitrusten van de drukke week ervoor.

1 Januari is bij ons in de regio 1 groot feest. Om 10 uur gaat de wekker, en om 11 uur zit ik in de auto richting de locatie waar ik moet werken (als DJ). Om 12 uur openen de deuren en staan er ruim 600 man voor de deur, eind van de middag zijn er ongeveer 4000 man aanwezig. Iedereen uit de regio komt hierheen om met elkaar op het nieuwe jaar te proosten, heerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan