Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Intussen alles weer wat normaler, zin in een normaal vuurwerkjaar, kijk uit naar wat we kunnen verwachten qua assortiment. Heb intussen vooral nagenoten van de mooie dagen en langzamerhand is de focus nu richting Fallas natuurlijk.

Dagelijks een half uurtje tot een uurtje online.
Tis een onderdeel van mijn leven geworden in de loop der jaren.
Her en der eens wat bestellen of toch even langs dat ene tuincentrum fietsen om te kijken of er nog wat leuks ligt.
Ik fiets graag, nee niet als wielrenner maar kan compleet opgaan in een dag fietsen, muziekje op en richting Baarle vanaf Gorinchem.
Dat begint pas weer als de winkels open zijn.Voor de rest klus ik op zolder aan mijn domein.
Inmiddels een pooltafel, dartbord, heel de zolder verbouwd en een gokkast neergezet.
de komende maanden werk ik aan een bar op zolder en ga ik een sauna installeren in de douche.
Voor de rest druk met mijn 2 eenden in de tuin en 2 katten.

Oja en werk!
Afleiding ten top:p

1 januari voelt altijd als een groot gat. De dagen daarna is het toch vooral wel na genieten en direct zin om weer een jaar lang uit te kijken naar de dag der dagen. Hopen dat we dit jaar weer een normaal jaar hebben in vuurwerkland.

Na oud en nieuw trek im mij terug in mijn schelp. Eerst 2 maand depressief zijn! Daarna ben ik een volgzaam lezer van het forum: elk detail zuig ik op! Daarna langzaam waķker worden en uiteindelijk voll gasss gaan!

Merk aan mezelf dat ik wel direct wat minder actief ben terwijl ik me had voorgenomen lekker actief te blijven. Wel elke dag online, ga proberen het posten wat bij te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan