Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Ik hoop dat het forum nog lang actief blijft!!!!

Al is de verkoop in NL verboden voor particulieren hoop ik dat het nog zo lang mogelijk kan fungeren als platform voor alles wat met vuurwerk te maken heeft.

Als kind: (Afgestoken) vuurwerk zoeken en vuurwerkwinkels spelen.
Als volwassene: Rondhangen op Dumpert/NOS/FreakPyromaniacs/Vuurwerkcrew/Youtube om wat na te genieten en te zien wat er verder in Nederland is gebeurd met de jaarwisseling.

Net als afgelopen jaren is 1 januari een slaap-dag, immers meestal blijf ik tot rond half 6 wakker om meldingen te rijden en vuurwerk af te steken.
Daarna is het 2 januari en ga ik alle beelden verwerken die ik gemaakt heb. En daarna is het alweer tijd om te gaan werken/vakantie immers voorbij.
Eigenlijk is dit wel een beetje hoe het afgelopen 5 jaar is. Dus dat gaat komende jaren denk ik ook niet anders zijn.

Back
Bovenaan