Wat doe jij in deze dagen?

jans1987

VWC lid
De titel zegt het al, wat doe jij in deze dagen. We gaan bijna de laatste week in van november. Kijk je heel de dag filmpjes? Of ben je er nog niet zo mee bezig? Ik ben benieuwd hoe jullie deze dagen doorkomen dus laat maar weten.

School vooral, eenmaal thuis gekomen vwc en de online webwinkels checken. Af en toe wat compilatie's van vorig jaar kijken. Gelukkig is het bijna sinterklaas, daarna gaat het snel. Gaan de bestellingen de deur uit en wordt het lekker druk en gezellig op het forum.

zo veel mogelijk denk richting de drie dwaaze dagen aan het einde van het jaar.

mijn bestelling al gedaan een maand geleden. ruim 700 euro:bonk:

de drie projectjes bedenken en uitwerken.:frusty:
muziek samen stellen voor oud en nieuw.:devil:

Zit nog op school, dus ben vooral bezig met mijn profielwerkstuk en mijn betoog (over het vuurwerkverbod). verder wachten tot de laatste 2 winkels waar ik mijn bestellingen wil doen los gaan, dan wordt het lijstjes maken nog eens verder opgevoerd. Verder beetje Fifa met Skyradio Christmas op de achtergrond. Tijd gaat wel snel nu je richting December gaat.

school staat voorop, daarnaast heb ik nog stage en werk ik. tijd die ik vrij heb is huiswerk, leren en daarna af en toe op het forum rond neuzen en beetje gamen, gitaar spelen enzo.

na druk met inpakken en verhiuzing en 3 dec krijgen we sleutel van ons nieuwe hius heel druke maand haha verveel me niet tot 28 dec

Van 04;30 tot in princiepe 17;00 werken, met af en toe een pauze er tussen ( en tussen 6;00 en 8;30).
School heb ik eind Januari weer, nu heb ik stage. Compenseert het Oud&Nieuw budget een beetje zullen we maar zeggen. Veel met vuurwerk ben ik niet echt bezig, ben nog bezig met een eindejaarsvideo en een tv-reclame, wat genoeg stress met zich mee brengt.

Ik zit midden in een toetsweek! En de website waar ik wil gaan bestellen (Harten4) is nog niet online, dus kan ik helaas ook geen lijstje gaan maken van de producten die ik wil hebben!

Ik kan niet wachten tot het vakantie is!.. ben al naar verschillende zaken geweest met kerstspullen en heb mn eerst bestelling al de deur uit, vandaag of morgen de 2e!!..
Voor de rest veel vwc'en en sites in de gaten houden!!

Ik zit midden in een toetsweek! En de website waar ik wil gaan bestellen (Harten4) is nog niet online, dus kan ik helaas ook geen lijstje gaan maken van de producten die ik wil hebben!

harten4 heeft een geweldige actie met 40% korting op gigantisch veel producten. gebruik de zoekfunctie even en sla je slag als je daar toch wil halen! de lijst van beschikbare producten staat up to date op deze site en je kan per e-mail bestellen!

de meeste tijd is ingevuld met werk. Veder een beetje voorbereiden op het vuurwerk. al een bestelling gedaan nog 3 te gaan en een tripje naar Duitsland. 2 van de webshops nog maar online dus elke dag ff kijken of de andere online is en dan bij de webshops de goeie keuzes maken voor mijn budget.

op dit moment zit ik weer 10 week op school, dus geen gestress tijdens de vakantie met stageopdrachten. verder beetje filmpjes kijken over vuurwerk en alvast na denken waar ik dit jaar mijn vuurwerk weg ga halen. en natuurlijk huiswerk als we dat al krijgen :P

Ik ga naar school toe, als ik daarna nog wat moet leren ga ik thuis leren.en in de avond ga ik meestal op het forum:)en in het weekend werk ik.

Iedere dag wel bezig met vuurwerk, films kijken, zelf filmen, collectie samenstellen door bestellingen.
Kruitkoorts zit er sinds een week of 2 weer goed in.

Veel werken! gewoon de dagelijkse dingen, huishouden elke werkdag trainen,, s'avonds voor de Tv en met me laptop op de bank!
dagen gaan lekker snel nu ik wat ouder ben, vroeger duurde dit zo lang!

overdag werken.
S avonds op het internet rond snuffelen.
Alvast kijken wat we dit jaar weer gaan maken met oud en nieuw.
Het aftellen is begonnen.

Veel werken! gewoon de dagelijkse dingen, huishouden elke werkdag trainen,, s'avonds voor de Tv en met me laptop op de bank!
dagen gaan lekker snel nu ik wat ouder ben, vroeger duurde dit zo lang!

Dat is inderdaad een ding dat zeker is als je ouder wordt.
Je hebt totaal andere dingen/bezigheden.
Heb een drukke baan met onregelmatige diensten, 2 kids die veel aandacht verdienen, vooral in deze tijd rond sinterklaas.

Ben wel dag en nacht bezig met vuurwerk en het forum bekijken.
De tijd vliegt, geniet er nu van mensen dat het er allemaal aan komt, het is zo weer voorbij.

Back
Bovenaan