Wat doe jij in deze dagen?

Alle forums F5-en :D

November vind ik altijd een beetje zo'n nomansland, twilight zone. Nieuwe producten zijn vrijwel allemaal bekend, lijstjes zijn eigenlijk al klaar maar nog niet veel/niet alle webshops zijn open, er zijn nog geen folders en de demo's zijn nog niet begonnen dus geen nieuwe filmpjes...Hopeloze tussentijd. Eind van de maand/begin december wordt het leuker: bestellingen doen, folders scoren, demofilmpjes. En dan maar december zien uit te zitten tot de bestelling afgehaald mogen worden. Ondertussen projectjes nogmaals uitdenken en voorbereiden enzo... Ziek.

Wachten wachten op de STOOKDAG en ondertussen mij proberen zoet te houden met kerst ,lampjes,kaarsjes,dinetjes,etc

Gewoon werken.
Me doorlontprojecten klaar maken.
Vuurpijlen ......
Cakes ......

En voor de rest gewoon doorgaan met me leven.
Kan wel stil op de bank stilzitten, maar daar bereik je toch niks mee.
Na me werk, doe ik ik wel aan bankzaken.

Voor de rest ben ik best wel prikkelbaar, want die kruitstress he.

Gewoon werken.
Me doorlontprojecten klaar maken.
Vuurpijlen ......
Cakes ......

En voor de rest gewoon doorgaan met me leven.
Kan wel stil op de bank stilzitten, maar daar bereik je toch niks mee.
Na me werk, doe ik ik wel aan bankzaken.

Voor de rest ben ik best wel prikkelbaar, want die kruitstress he.

cat. 1 spul is je beste vriend deze tijden, ff de kruitdamp weer opsnuiven.

Fora checken, maar school is dit jaar op het HBO ook erg druk geworden dus daar ben ik ook elke dag zoet mee. En andere hobbies die ik nog heb dus gewoon het gebruikelijke als altijd :D

School, veel huiswerk maken, en ondertussen kerstmuziek luisteren en forum/webshops bezoeken... En natuurlijk filmpjes e.d. kijken....

Mijn vriendin :cool:

Voormalijk gewoon mijn fulltime baan, daarnaast bovengenoemde wederhelft, en de nodige hobby's nog.
Maar woensdag info avond met iemand van Lesli m.b.t. de verkoop dagen.. En vanaf dan begint het allemaal.

Full time werken, 6x per week sportschool en s'avonds een beetje op het forum loeren en gamen :) De dagen vliegen voorbij :p

Holy shit wat een bump.. 10 jaar later. Grappig om terug te lezen. Benieuwd of het profielwerkstuk van Djaimy nog wat geworden is haha

Back
Bovenaan