Het gaat om vele redenen niet werken,vele van die redenen zijn hier en elders in dit forum en daarbuiten al lang gegeven.
Sommige van ons zouden ermee kunnen leven,zolang je dan ook weer van 10:00u s'morgens mag stoken,ikzelf ben er 1 van.
Maar de leiders/lijers van dit land willen stelselmatig alle tradities naar de klote helpen,daar zijn ze jaren geleden mee begonnen en dat zullen ze doorzetten.
Want die luisteren al jaren liever naar boomknuffelaars/asfaltplakkers en andere figuren die overal iets achter zoeken i.p.v. naar het volk wat simpel en nuchter denkt.
En dat sla je er denk ik nooit meer uit.
( hoe graag ik het ook zou willen proberen om te zien of dat klopt

)
Waar wij hier goed voor zijn,is om ons geld en onze voorwaarden voor een goed en gezond leven in te leveren en ja en amen te roepen,meer niet.
Want daarmee kan men vanuit den haag dan de meest kansloze landen weer helpen,zowel financieel als met andere zaken.
Alles en iedereen in de wereld moet geholpen worden aan een goed,normaal,gezond leven,ten koste van de inwoners van dit land.
Ik vind het jammer om dit te moeten zeggen en constateren,maar ik ben bang dat het klopt,en er is niemand die er iets aan kan of wil doen.