wat Als?

Brengt helemaal niks. Het siervuurwerk is het probleem niet.

Tevens wordt ik niet warm van 25mm kooiloos gepruttel na alles wat we gehad hebben. Je ziet het nu al. Velen die niet meer in NL kopen maar wijken naar DE speciaalzaken.

Illegale handel zal dan richting sier verplaatsen en het probleem van zwaar illegaal knalvuurwerk blijft waar tevens ook misbruik van wordt gemaakt (aanslagen, vandalisme etc.).

Dat probleem is er ook met een verbod, maar men wil niet begrijpen dat wat je ook doet het vuurwerk toch wel verboden wordt. Die compromissen hebben we deels al gehad met knalvuurwerk, romeinse kaarsen, kleine potjes, babypijltjes, pijlen etc. en hebben alleen maar voor uitstel gezorgd.

Dat ook maar vroeger was het gewoon veel minder makkelijk te krijgen. Moest je echt moeite doen of zelf naar belgie rijden. Nu is de gekste shit voor iedereen beschikbaar met 1 berichtje en mer vrachtwagens tegelijk.
De hardste knalerwten kan ik als 39 jarige het makkelijkste aankomen via 14 jarige jongetjes... Verbod helpt niks tegen overlast

Terug naar de oude vertrouwde pakketten vol met springjoy's en zonnetjes met roestige spijkers, net niet parachute pijltjes en de oude grondbloemen jumpingjacks.

Prima alternatief

En dan ook weer van 10.00 tot 02.00

Geen probleem mee

Het gaat om vele redenen niet werken,vele van die redenen zijn hier en elders in dit forum en daarbuiten al lang gegeven.
Sommige van ons zouden ermee kunnen leven,zolang je dan ook weer van 10:00u s'morgens mag stoken,ikzelf ben er 1 van.

Maar de leiders/lijers van dit land willen stelselmatig alle tradities naar de klote helpen,daar zijn ze jaren geleden mee begonnen en dat zullen ze doorzetten.
Want die luisteren al jaren liever naar boomknuffelaars/asfaltplakkers en andere figuren die overal iets achter zoeken i.p.v. naar het volk wat simpel en nuchter denkt.
En dat sla je er denk ik nooit meer uit.
( hoe graag ik het ook zou willen proberen om te zien of dat klopt :d )

Waar wij hier goed voor zijn,is om ons geld en onze voorwaarden voor een goed en gezond leven in te leveren en ja en amen te roepen,meer niet.
Want daarmee kan men vanuit den haag dan de meest kansloze landen weer helpen,zowel financieel als met andere zaken.
Alles en iedereen in de wereld moet geholpen worden aan een goed,normaal,gezond leven,ten koste van de inwoners van dit land.

Ik vind het jammer om dit te moeten zeggen en constateren,maar ik ben bang dat het klopt,en er is niemand die er iets aan kan of wil doen.

Stak onlangs een jumping Jack af in de achtertuin. Volgend jaar hartstikke illegaal omdat het F2 vuur vuurwerk is. Absurd als je erover na gaat denken. Een verruiming van de cat1 regels zal al fijn zijn vind ik persoonlijk. Dus leuke meterpakketjes.

Back
Bovenaan