Wapenhandel Frank

Moet wel een knoepert zijn dan. Zelf vind ik 45,- wel duur dan neem ik toch liever een chain thunder of big bang.

Heeft er iemand ervaring met de 500 shots goudmat? want denk dat meerdere freaks wel willen zien of het die 45,- waard is. (zal wel duurder zijn want het is een promo prijs zo te zien)

ja whf is niet goed koop nee.
maar hebben wel vaak een breed assortiment
zal nu wel mee vallen het is pas maart:)

Weet er iemand of deze winkel een vrijdag open is? En is er misschien iets veranderd aan het assortiment?

wat op de site staat is het actuele aanbod van dit moment!
daar staat ook openings tijden bij!
ja hij is op vrijdags gewoon open behalve maandag dinsdag en woensdag

Ik kom er nu al 5 jaar en al 5 jaar ben ik tevreden... Ik ga niet voor hun potten van Pyroboy maar wel voor de steel hawk pijlen (meestal karton hiervan) en de Chain thunder 500 shots & Crackling Crysantimum, Vanwege de goede prijzen waarvoor ik ze krijg.. En ik vind het altijd leuk overal naar elke vuurwerk winkel te gaan :bye:

Laatst bewerkt:
Ik ga binnekort met een vriend naar wapenhandelfrank maar de prijslijst vind ik nogal onduidelijk. weet iemand of dit verkocht word:

- Choet cracker (per 20)
- Choet babyvlinder (per20)
weet iemand hier ook de actuele prijs van?

En weet iemand de naam en prijs van vlinder die per 20 of 10 verpakt worden, verschillend gekleurd zijn en rond de 8,50 kosten

Pianola

Moet wel een knoepert zijn dan. Zelf vind ik 45,- wel duur dan neem ik toch liever een chain thunder of big bang.

Heeft er iemand ervaring met de 500 shots goudmat? want denk dat meerdere freaks wel willen zien of het die 45,- waard is. (zal wel duurder zijn want het is een promo prijs zo te zien)
Hmm, 45,- een promotie prijs??? Wat kost ie normaal dan wel niet??

Ik heb in 2005 namelijk een 500s goudmat gekocht bij Wimmers voor 40 euro. Maar vond deze het geld niet waard.

De klappen waren hard maar het tempo was te laag. Had ook 2 500s CT's, bij Wapenhandel Frank gehaald voor 23 euro p/s, dat gaf oorlog in de straat. Dat kon ik helaas van de Goudmat niet zeggen. Wat mij betreft is de goudmat geen 40 waard, laat staan 45!

Foto van de Goudmat, geknipt van mijn collectiefoto van destijds:
2005_goudmat500s.jpg

Heb goede ervaringen met whf, ik haal er nu 4 jaar en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Het kan schelen dat ik ook nooit op een ander ben geweest dus dat ik sowieso geen vergelijking heb maar toch.

Alleen nu zit ik weer met een probleem (net als ieder jaar) ik wil rond de €50-80 uitgeven aan Belgisch vuurwerk (enkel knal/-pijlen/-potten/-matten) maar ik weet niet echt wat je nou wel, en wat je nou juist niet "moet" kopen. Dus m.a.w. wat zouden jullie kopen als je voor €80 bij whf zou gaan halen? Ik wil iig 1 mat (10Ktje ofzo) en eventueel een nitraatmat, verder wel wat klein spul zodat het niet ineens op is (paar doosjes nitraten/black berm's/vlinders).

@ Knalerwt

Lijstje whf :

10.000 rol 11€ 1x 11€
Nitrate 20 stuks in 1 doosje 11€ 2x 22€
Black Bermuda 20 stuks in 1 doosje 7euro 2x 14€
Steel Hawk 10 stuks 15€ 1x 15€
Blow out siercake 19sh 1x 17€

79€

Ty Bombone, maar potten/cakes zijn niet zo mijn ding, ik ben meer van de losse (grond)knallers. Nog meer ideeën van iemand?

Iemand die dit seizoen nog bij WHF is geweest en die toevallig weet of er nog leuke knalpotten of nitraatmatten aan het assortiment toe zijn gevoegd? Ik wil namelijk kleine nitraatmatten en bij WHF krijg ik alleen 500Sh's gevonden en knalpotten helemaal geen.

Als ik jou was zou ik iig een pakketje steel hawk of king kong pijlen halen, vind ik wel aanraders...
Ook de potten 'willow tree' en 'purple tree' zijn mooie potten van tristar...
Qua knalvuurwerk gaan ze idd achteruit..

voor t kleine spul moet je niet naar WHF, voor potte en pijle wel.

knalvuurwerkfreak: ik heb zelf nu de king kong pijle, maar zijn dat goede ja? :D

Back
Bovenaan