Wapenhandel Frank

De website van wapenhandel Frank is vernieuwt weet iemand wanneer de prijslijst online komt en of er nog nieuwe producten komen

Ik ben in de vakantie naar Frank geweest, ze hadden niet veel op voorraad, alleen maar zo'n soort van vitrinekast. Vlinders waren uitverkocht, heb alleen Chooêt m-10.000 (10 st. €7) en nitraten van Original gehaald dacht ik (20 st. €13).

je kunt beter naar baarle gaan, meeste dingen zijn daar een stuk goedkoper, en het is dichterbij. (als je in Nederland woont tenminste)

Of dat Baarle dichterbij is, daar kun je niets van zeggen. Als je uit het oosten van het land komt (Limburg/oost-Brabant) dan is Lommel wel degelijk dichterbij.. Maar je hebt wel gelijk, kleine dingen zijn in Baarle goedkoper en het aanbod is er ook groter. Maar voor de "standaard" sier-dingen (potjes en pijltjes) kun je goed naar whf.

Ik zie dat net dat ze "Mega Chooêt Banger" verkopen, alleen bestaat er een "Mega Banger" waar ik niet zo veel van weet. En een "Chooêt Banger". Ze hebben allebij product nummer AB21.
Nu wil ik wel weten hoe het zit, krijg je dus de Chooêt of de Mega Banger?

Deze keer wel goed geplaatst :D

Ik zie dat net dat ze "Mega Chooêt Banger" verkopen, alleen bestaat er een "Mega Banger" waar ik niet zo veel van weet. En een "Chooêt Banger". Ze hebben allebij product nummer AB21.
Nu wil ik wel weten hoe het zit, krijg je dus de Chooêt of de Mega Banger?

Deze keer wel goed geplaatst :D

Dit is de omgelabelde versie van de Choeet banger (20st). Zal wel eens kijken of ik nog een foto kan maken binnenkort.
Het gaat hier iig over de Choeet banger 20stuks :wink:

Als je kijkt onder wapens zie je ook openingstijden. Ik ga er vanuit dat dit ook voor vuurwerk geldt. Dus dan iz hij zondag gesloten.
Correct me if I am wrong.
greeetzz

Aanbiedingen

Mega Chooêt Banger AB2 -20st PROMO Eerst €12 NU: € 10

NIEUWSTE SUPER PROMO: 2 VOOR DE PRIJS VAN 1

(dus 2 doosjes van 20 voor € 10 !!!!)

Hardste Nitraat die je in Belgie kan kopen.
Lont om aan te steken
green%20light%20cracker.jpg

------------------------------------------------------------------

Leuke aanbieding, 20 choeet bangers voor maar 5 euro is niet verkeerd :D !!

Dit staat nu op de site van Wapenhandel Frank

Wegens te hoge personeels – en administratieve lasten is de winkel definitief gesloten, wij doen enkel nog groothandel. Voor lopende en dringende zaken kan u telefonisch een afspraak maken op het nummer: 011-800.951 of 011-800.955

VUURWERKWINKEL GAAT OPEN VANAF 15/11/2012 (voor die datum enkel op AFSPRAAK open)

tsja als je zoon dure prijze hanteerd..
En grotere / goedkopere concurenten hebt word het erg moeilijk..
Ze moeten iets.

Back
Bovenaan