Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dag na sinterklaas. Persoonlijk zou ik willen dat sinterklaas 2 a 3 weken eerder gevierd zou worden :)

Waarschijnlijk iets na 5 december ofzo. Wij hebben wel altijd een echte boom en die moet natuurlijk nog wel mooi blijven tot aan kerst.

Laatst bewerkt:
Gister een flink stuk wezen wandelen, valt me erg op dat de versieringen ieder jaar vroeger lijken te komen. Erg veel huizen al versierd aan de buiten kant en ook al 3 bomen zien staan.

Alles is te koop haha heerlijk man.. beetje verlichting er bij voor de sfeer.
Nog een uit andere hoek maar bij deze 15425721323981334065358.jpg

Ziet er mooi uit, Frank. Blijft geweldig om die mooie verlichte bomen te zien!

Tnx ik zie nou alleen steeds een foto op zn kant komen haha pleuren alle ballen eruit

Dat is niet de bedoeling denk ik? :D. Als je ze op de computer zet kun je ze draaien, voordat je ze post. Dan is het probleem opgelost.

Haha prachtig zo’n kerstdorp! Ziet er leuk uit.
M’n vriendin wilt er helaas nog niet aan. Wie weet volgend jaar :D

Ziet er goed uit Janniekske, zal wel de nodige uurtje hebben gekost maar ziet er gezellig uit.

Zeker weten omepje, maar heerlijk om te maken. Vooral die vele kabeltjes wegwerken onder het sneeuwkleed kost tijd :).

Prachtig om te zien dat kerstdorp! Vind die schaatsbaan van Lemax ook echt prachtig met zoveel schaatsers erop!

Ben ook al weer druk bezig met de opbouw van mijn kerstdorp. Vorig jaar hebben sommigen hem al wel voorbij zien komen met de laatste winactie van VWT. Misschien een leuk idee om een apart 'Show je kerstdorp' topic te openen?

Zeker weten omepje, maar heerlijk om te maken. Vooral die vele kabeltjes wegwerken onder het sneeuwkleed kost tijd :).

Ja, dat is altijd de grootste uitdaging ja! Ik heb ook alle dingen die op batterijen zijn, zoals veel kleine kraampjes, allemaal van draadjes voorzien die uiteindelijk op 4 vier schillende punten bij elkaar komen, waar ze weer aangesloten zijn op een adapter. Op die manier hoef ik niet steeds alle knopjes handmatig om te zetten en gaat echt alles in 1 keer aan en uit. Scheelt ook een hoop gedoe met lege baterijen.

Goed idee niels! Ja dat is een hele uitdaging, zeker als je kabelvrees hebt. Ik ben benieuwd naar jouw kerstdorp, tot in het kerstdorp topic!

Gaaf Janniekske, super mooi om te zien. Helaas hebben wij er hier geen, vind ik wel jammer.. Geeft toch weer extra sfeer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan