Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer tuig jij de kerstboom op?

Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .

Uiteraard een echte boom, een nep boom telt niet voor mij:wink: Standaard op 6 december wordt hij opgezet.

8 oktober ga ik beginnen met mijn huis om te toveren tot kersthuis.......moet altijd een hoop gebeuren dus op tijd beginnen.
en op 25november als mijn dochter jarig is gaat alles aan...
dus nog ff geduld voor mij:cry:......
kom maar op met de mooiste tijd van het jaar.

Het weekend van 26/27 november. Is een neppe maar wel een 'dure' nepper. Zo 1 die heel erg op een echte lijkt. Kleur word hetzelfde als vorig jaar : WIT.
Voor de rest hang en zet ik een hoop andere dingen neer. Maar wel georganiseerd en netjes. Niet zomaar wat lampjes in een boom gooien zeg maar.

Wij beginnen meestal op pakjesavond of 6 december. Hebben 2 kerstbomen en 1 kerstdorp die elk jaar uitgebreider wordt. Ook de nodige kerst versiering hebben we.

kerst en vuurwerk 015 (2).jpg
kerst en vuurwerk 047 (2).jpg
DSC_0001_1.jpg

Inderdaad op 5 dec..hahaha. 2 jaar geleden liepen er 2 zwarte pieten en sinterklaas voorbij aan ons raam, ik vrolijk ballen hangen en zwaaien. Was hilarisch

Altijd op 6 december en dan mooie en lekker ruikende echte boom, meestal in die zelfde week komen ook de lampjes binnen/buiten in de boompjes voor het huis

Dit jaar op 6 december.. Onze kleine meid heeft nu de leeftijd bereikt dat ze gaat snappen wie sinterklaas is, dus kunnen we het niet meer maken om de boom eerder op te zetten..
Maar als de sint weer weg is gaat hij direct op.. Misschien zelfs al 5 december als de kleine spruit uitgeteld op bed ligt:p

Dit jaar op 6 december.. Onze kleine meid heeft nu de leeftijd bereikt dat ze gaat snappen wie sinterklaas is, dus kunnen we het niet meer maken om de boom eerder op te zetten..
Maar als de sint weer weg is gaat hij direct op.. Misschien zelfs al 5 december als de kleine spruit uitgeteld op bed ligt:p

wij hebben onze kleine meid verteld dat door de vele kerstlampies sinterklaas makkelijker ons huis kon vinden.....dochter was blij en papa was blij dat de verlichting eerder aan kon.

wij hebben onze kleine meid verteld dat door de vele kerstlampies sinterklaas makkelijker ons huis kon vinden.....dochter was blij en papa was blij dat de verlichting eerder aan kon.

Hahaha die ga ik is voorleggen aan de vrouw des huizes creatief vind ik het zeker!!

Dit jaar kan ik hem ook voor het eerst in mijn eigen huisje opzetten en dat gaat denk ik in het weekend na sinterklaas gebeuren!

Ga dit jaar proberen me vriendin zo ver zien te krijgen dat ik hem eind november kan neerzetten :)
Vind het toch altijd een extra sfeer in huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan