Wanneer tuig jij je kerstboom op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat wij het in het eerste weekend van november doen. De buiten verlichting ga ik denk binnenkort al hangen dat is nu beter te doen als dat het dadelijk vriest maar die gaat ook in december pas aan dan.

Ik ben al volop bezig met het sfeervolle kerstdorp, de kerstboom die komt bij ons ook pas na Sinterklaas :wink:

Bij ons word de kerstboom altijd op 6 december opgetuigd, maar nieuwe kerstspullen halen mijn vrouw en ik altijd al begin november, toch alvast even de sfeer proeven. We hebben 2 kleuren ballen en versieringen. traditioneel rood en champagne kleur.

Dit jaar word het weer traditioneel rood. :)

Bij ons ook 6 december.
We beginnen de dag met een familie ontbijt ( de hele familie komt dan ontbijten) en gaan we met ze alle de bomen uitzoeken. Stuk of 10 auto's achter elkaar met bomen achter in ziet er mega gaaf uit elk jaar en dan 10 december tuigen wij hem altijd op en versieren wij de boom onder het genot van een hapje en een drankje en natuurlijk met kerst muziek.

Vwc leden even jullie mening peilen over jullie kerstboom,echt?of kunst? een kleur of mix ?welke kleur dan?

Vwc leden even jullie mening peilen over jullie kerstboom,echt?of kunst? een kleur of mix ?welke kleur dan?

Sowieso een echte kerstboom, dan ruik je de echte dennengeur als je beneden komt en ik ben zelf altijd een voorstander van 1 jaar mix andere jaar 2 kleuren, weet niet hoe je vorige kerstboom eruit zag?

de lichtjes hangen al en het kerstdorp staat al maar de kerstboom zal aanstaande zondag 1 december opgetuigt worden:) en ik vind een echte boom ook altijd lekker ruiken maar heb toch elk jaar een kunstboom die begin december uit het hok komt en januari weer naar het hok gaat en het bevalt me eerlijk gezegt prima :)

Sowieso een echte kerstboom, dan ruik je de echte dennengeur als je beneden komt en ik ben zelf altijd een voorstander van 1 jaar mix andere jaar 2 kleuren, weet niet hoe je vorige kerstboom eruit zag?

Ik heb ooit van een colega een kunstboom gehad en gebruik die al jaren maar hij is eigenlijk te groot bijna 3 meter past net(heb daar geen zin meer in en hij is oud).qua kleur een verzamel rommel,nu zag ik dat ze bij aldi een kunstboom van 1 meter 85 verkopen maar ben er nog niet uit een echte heb ik al jaren niet gehad nog ff dubben maar.MAAR over de kleur heb ik beslist ten eerste alles nieuw en in silver en blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan