Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh wat kijk ik uit dat die hier weer staat. Volgend weekend niet echt tijd, maar de 1e moet er zeker komen. Die foto's hier zijn echt heerlijk!

Gister de basis gedaan. Boom en lampjes staan. Deze week de ballen/slingers wanneer ik tijd heb.

6 december is de dag, dat de lampjes weer in een echte kerstboom binnen branden mag....

Heb her en der de eerste plastic versierde rotzooi (het zou verboden moeten zijn de naam kerst en boom aan die plastic rommel te geven) al weer in woonkamers zien staan. :sad:

Spullen alvast tevoorschijn getoverd. Lampjes buiten hangen deels, en aankomend weekend de boom opzetten.

Meestal staat de boom hier eind november/begin december. Is maar niet hoe het uitkomt met de weekenden. Afgelopen zondag werd er ineens geopperd: "zullen we de boom nu opzetten of volgende week zaterdag?" Aangezien ik volgende week zaterdag geen tijd heb i.v.m. een demo, heb ik er natuurlijk voor gekozen om dit afgelopen zondag te doen.

Dit was meteen ook een mooi moment om voor het eerst dit seizoen wat kerstmuziek op te zetten. Onder het genot van een afspeellijst van Michael Bublé zat de stemming er al meteen goed in. De afgelopen dagen werd de boom vaak opgetuigd thuis als ik aan het sporten was. Als ik dan thuiskwam was de boom al zo goed als klaar, dus ik heb nu echt ouderwets genoten om dit jaar weer eens mee te helpen.

Screenshot_20221122-200003_Gallery.jpg

Screenshot_20221122-200012_Gallery.jpg

Waar zijn de (pyro) Ballen?!

Die komen in het kleine boompje, maar dat kleine boompje staat nog niet. De foto hierboven is tussentijds genomen. Inmiddels hangt de boom goed vol met ballen, slingers en nog meer decoratie. Toen we klaar waren was het al donker en lukte het niet meer om een goede foto te maken. Die volgt nog. :kerst:

Hier staat hij pas sinds vorig weekend. Voor ons doen erg laat. Normaal eind november al wel.

De boom staat er bij mij het hele jaar, een Norfolk Island den.
Sinds 10 december doet 'ie ook weer dienst als kerstboom. :D

Kerstboom2022.jpg

Ik kan hem uiteraard niet te zwaar versieren, dat vind 'ie niet leuk. Zelfs speciaal draadverlichting (LED) gehaald, omdat de lichtstreng die ik had best wel zwaar was. Dan gingen de takken doorhangen. :bonk:

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan