Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week thuis al een balletje opgegooid of we de kerstboom dit jaar niet iets eerder kunnen neerzetten. Meestal staat de boom laatste weekend nov/eerste weekend dec, maar toen ik gistermiddag thuiskwam stond ie al ineens. Moet zeggen dat het wel weer iets doet qua sfeer in de goede zin. Was ook wel even nodig na een week vol ongeloof en teleurstelling.

Screenshot_20201122-171412_Gallery.jpg

Hier staat de kerstboom sinds zondag een week in huis. Ontzettend kerst sfeer bevorderend en een leuke afwisseling. Normaal mag de kerstboom vanaf 6 december op hier in huis maar dit jaar is alles al anders dus dit ook.

Bij ons staat ie ook sinds gisteren. Op het moment dat de kerstboom staat begint het echte december gevoel toch echt te komen. Ook al is het pas november. Helaas zal de december climax dit jaar ontbreken. Voelt alsof je ergens aan begint waarvan je toch al weet dat je het niet af gaat maken..

Wat sfeerplaatjes:

img4.png

1606122935806.jpg

img1.png

img2.png

Morgen gaan we de boom uitzoeken, nachtje in de schuur laten staan en zondag gaan we hem opzetten. Veel zin in, wel weer sfeer verhogend dit allemaal.

De kunstboom staat hier wel opgesteld, maar vooral omdat ik benieuwd was hoe die eruit ziet. Na 5 december ga ik hem optuigen, voelt toch nét te vroeg om dat te doen vóór de viering van sinterklaas. Wel ga ik dit jaar veel meer versieren, zit hele dagen thuis te werken en dan maak je er veel meer van mee. Zeker om te voorkomen dat je om 17u in het donker zit even wat mooie lichtjes ophangen. Nu al zin in, lekker sfeer maken!

Jaja, morgen dan ook de 2e kerstboom in huis opzetten. Heerlijk, de kerstsfeer is écht aanwezig bij mij!

Er komt hier geen kerstboom tot na sinterklaas, 6 dec dus.
Geniet er maar van want over 10 jaar zijn kerstbomen verboden, milieu vervuiling, zonde van de bomen en niet inclusief dat hele kerst....

Altijd na 5 december. De kerst versiering buiten komt al wel eerder. denk de eerste week november.
Aih aih aih..... ik moet mezelf verbeteren, wij hebben afgelopen zaterdag de boom opgezet. Het was heerlijk koud buiten het sfeertje was perfect om de boom op te halen en op te tuigen.

Hier afgelopen zondag de boom ook weer gehaald en opgezet, heerlijk om die sfeer en geur weer in huis te hebben :kerst:

thumbnail_IMG_5099.jpg

thumbnail_IMG_5101.jpg

thumbnail_IMG_5105.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan