Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag hier gister een auto voorbij rijden met een kerstboom op zijn dak, zag er leuk uit. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat dan wel niet op de fiets eruit ziet.Nou gister eindelijk onze boom binnen geharkt op de fiets! Ik dacht al, wat zijn ze laat bij de jumbo dit jaar. Blijkbaar was de eerste pluk uitverkocht voordat men met de ogen kon knipperen, die had ik ook totaal gemist
Mijn zoon schijnt me gefilmd te hebben ( hij fietste achter me aan ) Als het er enigszins menswaardig uitziet zal ik het postenIk zag hier gister een auto voorbij rijden met een kerstboom op zijn dak, zag er leuk uit. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat dan wel niet op de fiets eruit ziet.
Haha ik ben benieuwd.Mijn zoon schijnt me gefilmd te hebben ( hij fietste achter me aan ) Als het er enigszins menswaardig uitziet zal ik het posten![]()
Beter laat dan nooit.
Dat hebben wij dit jaar ook gedaan, dat vroege neerzetten vond ik erg lekker. En dat vroege weghalen beviel me ook prima!! Vorig jaar nog 2 weken laten staan in januari en dan blijft je toch een beetje hangen in t sfeertje dat alles weer voorbij is.Hier de kerstboom lekker vroeg opgezet, maar dit jaar ook vroeg weg gehaald. Nieuwjaarsdag meteen het huis weer lekker aan kant gemaakt en dus ook de kerstboom enz weg.