Wanneer pakken jullie je tassen in?

Het inpakken doe ik de 30e en de 31e. Als ik een idee heb op de 30e dan veranderd die toch wel de 31e omdat ik dan persé wat vuurwerk in mijn handen wil hebben of wat dingen wil veranderen. Ook is het her-inpakken een goede tijd vuller in de minuten voor 10 uur.

De 31e overdag ben ik tegenwoordig oliebollen aan het bakken ipv aan het stoken haha! Maar ik zorg dus nog steeds dat alles de 30e klaarstaat, en dan is het verder afhankelijk van waar ik naartoe moet. Vaak komt het erop neer dat ik het de 31e vroeg allemaal in de auto laad en in de loop van de dag wegbreng (al dan niet in twee ritjes ;)).

Mijn tas pak ik vaak pas in als ik echt klaar ben met doorlonten en dat soort dingen op de 30e. Ik heb ook heel dwangmatig me vuurwerk gescheiden voor de momenten van de dag.

Aan de ene kant mijn vuurwerk voor overdag. Aan een andere kant mijn vuurwerk voor in de vooravond en tot slot aan weer een andere kant mijn vuurwerk voor na 00:00.

Ik gebruik die tassen waarin het meegaat in de winkel
en meestal doe ik allerlei dingen in de lege doos van een minibox :P

Zo lang mogelijk alles laten staan en pas 's morgens op de 31e een rugtas vullen met singleshots e.d.
Sier gaat bij mij altijd pas 's avonds mee in bigshoppers als ik niet op mijn eigen pleintje stook.
Silver Salutes, Asian Thundercakes, e.d. steek ik natuurlijk ook wel overdag af.

meestal haal k me vuurwerk de 30e op, dn stal k het allemaal neer en maak k er foto's van, en dan pak k me tas in zodat k dat de dag der dagen niet hoef te doen en ben k gelijk klaar :)

Ik pak zoiezo mijn tas in een dag van te voren , ik moest hem vorig jaar 12-15 keer bijvullen , en het is een grote sporttas. Komt door mijn karton thunder kings en alle losse prut ,matjes ,rotjes ,pijltjes enzo !
En altijd een apart zwart laptop tasje met de hardere zooi erin. Die leg ik altijd achter een muurtje. Heb ik wat nodig pak ik het ff snel en dan ligt het gelijk buiten vuur bereik ! Werkt heel goed haha.

Tas INPAKKEN?!?!

Dacht het niet, niks netjes inpakken.
Gewoon 2 tassen en alles er zo goed mogelijk inpropen.
Wat ik in de avond afsteek staat gewoon in dozen op mn kamer.
Dus ik heb niks te klagen

Dit jaar maar eens kijken hoe ik het doe, ga ergens heen dusja.. Denk dat ik gewoon 1 tas goed inpak en dan een paar tassen met middag - avond - 12 uur ofzo..

Tas inapkken doe ik niet meer :). Tegenwoordig stop ik al het kleine spul en (fluit) pijlen in dozen in en die donder ik in de auto. Bij kameraad gaat de deur van slot en kunnen we stoken.

Tassen met kleinspul voor overdag voor wanneer ik een rondje maak door de wijk om te zien hoe de jeugd het viert pak ik in op de 30ste s'avonds.

Ik sorteer altijd alles eerst en ga er nog even goed na kijken !! Dat doe ik smorgens vroeg op de 31ste
Ik kijk wat ik mee zal nemen !! Dan gooi ik het in de tas en begin met lopen in de buurt of ik ga na men vrienden die wonen in de andere buurt !!

De 29e als ik het heb opgehaald stal ik me spullen uit en ga er uren naar staren en bewonderen, daarna verdeel ik het in ochtend, middag en avond. De 30e pak ik mijn tas in en ga ik kapot van de zenuwen:)

De 29e in de ochtend haal ik me vuurwerk op, daarna foto's maken en alles. Dan zo snel mogelijk alles uitpakken en kijken hoeveel tassen ik nodig heb om alles in te doen aangezien ik dit jaar niet in de buurt van me huis zal stoken, moet ik alles 's ochtends meenemen voor overdag.

Back
Bovenaan