Wanneer haal jij je cat1 op?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Doe jij dat nu al of doe je dat bewust de laatste 3 dagen van het jaar zodat je nog een beetje het gevoel van het shoppen krijgt?

Laatst bewerkt:
Ik zal wat items tussendoor al scoren, maar wat mij betreft probeer ik het voor die laatste dagen toch bij een mooi punt nog te bestellen en af te halen. Eens zien wat dat gaat brengen dit jaar.

Als de Aldi & Action weer wat spulletjes aanbieden koop ik normaal wel iets.
Maar ik ervaar nu al een dusdanige 'vuurwerk' haat dat ik ook F1 wellicht oversla dit jaar om gezeur te voorkomen.

nee sorry dat is wat mij persoonlijk betreft geen optie ,al zou er wellicht wat beter cat1 beschikbaar gaan komen of wat meer verschillende producten maar nee ,drink ook geen alcoholvrij bier ,het is het gewoon net niet .

maar heb je bv jonge kids kan ik me voorstellen dat de fun en het gevoel nog steeds leuk is om samen te beleven

Doe jij dat nu al of doe je dat bewust de laatste 3 dagen van het jaar zodat je nog een beetje het gevoel van het shoppen krijgt?
cat f1 snel mogelijk halen de run er op zal weer enorm zijn die 3 dagen bestaat niet meer kunt toch alle tijden afsteken

Back
Bovenaan