Wanneer begon jouw online aanwezigheid?

Ik zie zo af en toe wat oude namen terugkomen, maar ook nieuwe namen verschijnen.
En ik ben wel benieuwd, in welk jaar ben jij negonnen met het online zijn op vuurwerkfora?
Niet bedoeld als competitie, maar wie weet kom je wel oude bekenden tegen op deze manier.

Hoeft dus niet alleen vuurwerkcrew te zijn. Een hoop fora zijn helaas verdwenen, anderen zijn er nog wel.

Ikzelf ben in 2005 begonnen op arjanuitman later avp.
Van 2005 t/m 2006 als legaalvuurwerk.
Vanaf 2007 als nlvuurwerk.
Later als nederlandsvuurwerk.

Arjanuitman was het voor mij, ik meen ongeveer in 2005 in aanraking gekomen te zijn met het forum, ik was toen 12. Was altijd al een vuurwerkfanaat, echter na het ontdekken van het forum, heeft dit extremere vormen aangenomen.

Voor mij is het begonnen op vuurwerkcrew. Ik gebruikte het om filmpjes te kijken en reacties te lezen over producten die ik eventueel wilde aanschaffen. Later een account aangemaakt( dat was in 2009) en nooit meer weg gegaan :D

Mijn eerste hbo stage in 2004 werd verpest door dagelijks avp'en :)

trouwens was ook Vuurwerkpunt wel een belangrijk onderdeel van mijn leven destijds haha

Laatst bewerkt:
Voor mij begon het ook op AVP, was geweldig... live uitzendingen, pyroradio / tv.
vrijwel tegelijkertijd VWC en FPM.

Via avp en vuurwerkbelgie
Toen alles nog bespreekbaar was, en iedereen in de zomer spul inkocht bij zena.
Daarvoor al bij alpeco geweest, via mijn oom deze hobby overgenomen.
Die nam mee mee naar de snoepwinkel met kvk. Maar toen zat ik nog niet op internet.

Zo een 11 a 12 jaar geleden op dit forum en volgens mij onder dezelfde naam als nu.
En misschien ook op 2 andere forums maar kan ik me niet meer herinneren.
Toen ik een keer verlinkt was door mijn ex en gepakt was met vuurwerk gelijk met alles online gestopt.
En nu weer 2 a 3 jaar actief hier.
37 jaar nu en ongeveer 32 jaar geleden begonnen met de rotjes uit de la van pa en zo is dat gegroeit tot redelijk extreme vormen:p

Het begon voor mij toen ik 15 was. Toen ben ik in contact gekomen met een forum lid.
Ben toen samen na een show geweest in Eemnes
Toen was ik echt helemaal om. Ik was ook eerder gek op vuurwerk maar kende niet veel mensen die dat ook hadden. Toen heb ik me hier geregistreerd en is het eigenlijk steeds erger geworden. Tot de dag van vandaag geen moment spijt van gehad en door de jaren heen ook meer forum leden leren kennen.

Voor mij is het allemaal begonnen op VWC. Later ook lid geworden van FPM. Maar mijn focus ligt nog steeds bij VWC, vanwege de focus op NL consumentenvuurwerk. Ben niet echt een actieve poster, maar spit dagelijks het forum door, om zo mijn lijst voor de jaarwisseling samen te stellen! Lees ook altijd graag de verslagen van de bezoeken aan de importeurs.

Vanaf kleine jongen eind jaren '90 al gek van vuurwerk, maar vanaf 2006 lid geworden op AVP, al snel er achter gekomen dat VWC en FPM ook bestonden, en ook daar aangemeld.
Eigenlijk is de hobby vanaf toen serieus geworden.

Na het verdwijnen van AVP, tijdens de terugkeer geholpen met het invullen van de Dealer topics, maar merk dat er erg weinig activiteit is helaas.
Sinds de tijdelijke afwezigheid is de sfeer nooit meer terug gekomen.

Op VWC ben ik het meest actief, veel info te vinden, vrijwel alle Nederlandse artikelen zijn te vinden, goede sfeer en leuke winacties.
FPM gebruik ik vooral voor show info en de mooie verhalen en video's over o.a. Fallas.

25 juni 2006 geregistreerd op FPM als torrr en 28 maart 2009 op dit forum met dezelfde naam.
Even een blauwe maandag actief geweest op AVP en iets meer actief of het forum van vuurwerkbelgie.com

Al heel lang op diverse fora lid geweest onder andere namen.Destijds was het meer professioneel vuurwerk wat ik afstak. Maar sinds 2013 als Reverser. Laatste 2 jaar ben ik een "brave jongen" geworden. Puur omdat de straffen niet meer mals zijn en ik een gezin heb. Ik heb alleen nu wat minder tijd voor mijn hobby. Het privé leven slokt al mijn tijd op. Als mijn kids het huis uit zijn zal er weer wat meer tijd zijn. Dat kan nog wel 8 of 9 jaar duren denk ik.

Dat moet ergens 04/05 zijn, toen ik een jaar of 8/9 was. Toen begonnen de online ontdekkingen voor mij. Spelletjes als Runescape en Habbo Hotel, muziek en filmpjes kijken op Google Video, maar ook de vuurwerkforums waren snel gevonden. Ook ik ben op AVP begonnen. Eerst veel meelezen en niet veel later ook een account gemaakt onder dezelfde naam. VWC en FPM had ik geen account, maar las wel mee. Nu ben ik alleen actief op vwc, af en toe nog even spieken bij de buurtjes.

-Begonnen als Moderator op Heavyfireworks.com
-Overgestapt naar Zena, Moderator op Vuurwerkbelgie.com, tevens LVC Crewlid
-AVP
-FPM
-Bijna 14 jaar hier

Rond 2005/2006 toen was ik 16/17 en begon het op avp net zovelen hier, blijkbaar in 2009 hier op vwc een accound gemaakt al kan ik mij daar niks meer van herinneren:p maar sinds avp sloot, ben ik hier blijven hamgen en eigelijk ook niet meer terug gegaan. Mijn gebruikersnaam is altijd al Remcus geweest en een forum lid hier op vwc heeft me profielfoto gemaakt weet alleen niet meer zo wie dat was.

Sinds 2015 op YouTube en tevens Vuurwerkcrew actief.
Ik was bijna 13 toen ik mij op VWC aanmeldde.
Eerste 1,5 jaar ofzo niet veel meegedaan, sindsdien wel dagelijks actief.

Back
Bovenaan