Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

De kriebels begonnen altijd zodra de tour de france was afgelopen en het begon helemaal te komen als het countdown gedeelte open ging. Helaas heb ik ze niet dit jaar. De nieuwe wetgeving heeft het voor mij helemaal verpest. Ik kijk helemaal niet uit naar o&n. Misschien komt het nog...

Eigenlijk zijn deze nooit weg, op een mooie avond zonder wolken/regen en weinig wind denk ik altijd wel: wat een mooi weertje om een cake te stoken, hadden we dit tijdens oud&nieuw maar.

De echte spanning van niet meer kunnen slapen heb ik gelukkig niet meer, het plezier is wel gebleven :).

nee bij mij is er totaal geen sprake van kriebels .
want ik heb een opleiding die ik af wil maken .
ik ben in februari begonnen met dammen en daar ben ik ook mee bezig omdat goed ander de knie te krijgen .
verder tekende ik wat ik nou weer heb op gepakt .
tja met andere woorden ik ben er nog niet aan toe .
wie de kriebels krijgt heeft daar kennelijk de tijd voor .
om eerlijk te zijn ben ik daar ook niet al te rouwig om .
je word ouder en je krijgt toch andere interesses .
wat ook een factor is, is dat er een negatiefe sfeer omtrent vuurwerk heerst .
het is heel jammer dat weet ik .
maar als ze dat persee willen verbieden laat ze dan maar lekker hun gang gaan .
kijk ik ben voor geen gat te vangen ik laat mij niet pakken op 1 ding .
want er zijn zoveel andere dingen die ik leuk vind .
ik denk maar zo ik ben een vrij man .

kijk dat laatste wat daar staat is ook ontstaan uit een stuk boosheid .
als men echt een verbod gaat instellen denk ik dat ik daar heel veel moeite mee zou krijgen .
want uit eindelijk komen ze wel aan een grote hobby van mij .

De kriebels beginnen bij mijn vanaf 1 januari. alleen rond maart is dat meestal weg alleen de laatste 10 dagen van het jaar begin het ook weer te kriebelen. Ben ook veel bezig met mijn hobby

Sinds een week heb ik echt de kriebels en moet ik dagelijks VWC checken haha. Dus zo rond september begint het meestal. Helaas heb ik mijn hele budget van dit jaar al zo'n beetje uitgegeven, maarja dan moesten we daar maar weer wat overheen gaan :P

Het begint bij mij altijd te kriebelen zo tegen september, maar dit jaar begon het eerder. Heb dit jaar een groter budget, dus ben ook meer van plan. In juli tijdens mijn 1e bestelling kriebelde het al, maar nu met de countdown al helemaal. Skyradio Christmas is ook los, dus die staat ook nu op voor de sfeer en de kriebels maar eens te verhogen. Als de nieuwe producten uit zijn kriebelt het weer meer, maar als het darten weer is begonnen in december en ik kerstvakantie heb, nou dan schiet mij maar lek! Wat een spanning :D

Dit jaar opvallend vroeg, namelijk een week geleden al, toen de countdown open ging. Normaal meestal ergens tussen eind september en midden november, waarbij het elk jaar wel steeds eerder lijkt te worden... We hebben d'r zin an :)

voor mij dit jaar ook wel laat maar is wel .ondanks tegen slag even huur en zorg terug doken. van 2011 tot nu .maar ja heb nog beetje spaar geld dus kan even goed vuurwerk halen .aleen stuk minder maar pret woord niet minder door en ook niet door nieuwe regels:D

Stapte vanmorgen in de vrachtwagen en op dat moment was Darude met Sandstorm op de radio.
Met morgen de trophy in het vooruitzicht begon het toch even te kriebelen.

Pff de kriebels beginnen bij mij op 1 januari alweer :p Helemaal dit jaar, aangezien er heel vroeg al webshops online waren met geweldige acties. Daarom ook al het een en ander besteld. Ook willen we dit jaar dingen gaan filmen en ons eigen kanaal beginnen :) Ben dit jaar alleen maar bezig geweest met vuurwerk eigenlijk :p

Van afgelopen jaar heb ik niks over gehouden en dat is voor het eerst in 15 jaar.. Dus eigenlijk is er sinds 1 januari wel eer soort van gemis wat ik voel, maar na juni ben wel echt rond aan het kijken in webshops die al open zijn... nu alleen wachten tot de winkels in de buurt hun ass online zetten

ik denk dat het aardig begint te kriebelen bij mij .
want ik ben de laatste week niet meer van de fora s af te slaan .
gewoon bijna ziekelijk :bonk:

Met vochtig en mistig weer kriebelt het me al , ook al is het hartje zomer :)
Zit ook wel geheel het jaar door op VWC , maar met de donkere maanden een héél stuk meer .
Geur van openhaarden ,donker , koud ... hmmm LOVE IT !

Laat 2015 eens mijn jaar worden , heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf.

bij mij begint het nu wel te komen ik ben ook bijna niet meer van de fora af te slaan en heb zoveel zin om de kerstboom weer op te tuigen en me vuurwerk weer op tehalen en uit pakken en wel 1000000x aanraken enzo. man wat heb ik er weer zin in

Ik was een paar weken geleden nog op vakantie toen ik me ineens bedacht dat het alweer september was! Vuurwerkseizoen was weer begonnen maar bij mij kriebelde het nog steeds niet. Zo gaat het de laatste paar jaar al. Moet ook eerlijk bekennen dat de seizoensopening zoals het vroeger was (aftellen, spanning, PyroFM uitzendingen, AVP opening) verleden tijd is, nu is het een week voor september een filmpje die we de afgelopen jaren wel vaker hebben gezien en dat is het.

Tijdens de Zena Trophy had ik er wel weer even zin in, al die bekende mensen, heel veel vuurwerk.. Ja dat helpt!

Vuurwerkkriebels? Even denken...

- Dagelijks online op de vuurwerksites. Check.
- Aantekeningen maken in vuurwerkschriftje. Check.
- Toezegging dit jaar echt niets over te houden ingetrokken. Check.
- Mooie aanbiedingen die ik echt niet nodig heb toch op ' misschien'lijst zetten. Check.
- Angstdroom dat ik vuurwerk ophaal- of afschietmoment mis. Check.
- Uitspraak 'dit jaar heb ik maar een klein budget nodig' ingetrokken. Check.

Hmmm, ja, het is geloof ik begonnen :D

Back
Bovenaan