Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Ik kijk er wel altijd naar uit als weer 1 september is.. geef toch een heel fijne gevoel..
en als straks de webshop weer open nou dan krijg ik helemaal de kriebels is het leukste wat er is vuurwerkbestellen..:D

Ik heb nu al de kriebels, komt door de demo's enzo natuurlijk, altijd hele leuke tijden. Mooie tijdens aangebroken, lekker aftellen en naarmate het drukker wordt op het forum, worden de kriebels alleen maar erger.

Hele jaar eigelijk wel, alleen als 1 september aanbreekt begint het seizoens pas echt. Je ziet ook meer activiteit op de forums enzo, altijd mooi

In principe is het seizoen 1 september begonnen. Maar rond oktober begint alles wel te kriebelen. Zodra de webshops een beetje open gaan dan wordt het al wat.

Voor mij zo na de zomervakantie en natuurlijk op 1 september, dan begint toch het seizoen alweer!

Voor mij begint het rond eind augustus, begin vuurwerkseizoen. Maar natuurlijk heb ik de rest van het jaar ook hartstikke veel zin in de dag der dagen!

Zo rond de zomervakantie beginnen de kriebels alweer te komen:p Vanaf september hier dan ook vaak aan het rondkijken om inspiratie op te doen voor het komende seizoen.

Meestal in de zomervakantie want dan prober ik altijd even langs onze zuiderburen te gaan.
Maar zodra het aftellen naar..... filmpje van vuurwerkcrew online komt dan begint het echt. Dus kom maar op met dat filmpje:wink:

Eigenlijk het hele jaar door wel. Ben er het hele jaar door mee bezig, sparen, voorzichtig lijstjes maken, importeurs bezoeken, demo's enz enz.
Uiteraard krijgt het op 1 september een flinke boots en dat loopt gelijk op naar het eind van het jaar.

Voor mij eind augustus. Nog even profiteren van de vroege vogel acties en dan al weer ruim over budget, om in oktober de freakacties met nieuwe producten af te struinen.

Vorig jaar was ik eind augustus in Knokke, twee pyromusicals meegepakt, nou na zo'n show was ik niet meer te houden. Dan is December nog lang...

Nu ook weer alle winkeliersdemo's met nieuwe producten... Ik ben zeer rationeel, maar als het op vuurwerkaankomt. Kan het nog steeds niet verklaren...
Ik zit er alweer helemaal in!

sinds ik mijn YouTube kanaal heb en elke week een video upload en ik dus eigenlijk elke week wel met vuurwerk bezig ben zijn de kriebels er echt het hele jaar. Wanneer slaat het om in echt niet meer te houden tja dat is toch wel in deze tijd dat het opgebouwd wordt tot ongekende hoogte eind december.

Doordat ik dus elke week nu met video materiaal bezig ben met vuurwerk probeer ik in de zomer al wat vuurwerk te kopen met mooie kortingen! dus het heb ook zo ze voordelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan