Dit jaar voor het eerst pas zeer laat me lijstje in gaan leveren *vandaag pas* omdat ik vroeger altijd weken slecht sliep

. Vaak 2-3 dagen na ontvangst folder ging de eerste al weer terug naar de winkel
afgelopen nacht dus alweer slecht geslapen, begint bij mij ook weer te kriebelen. Rijbewijs nu dus de kofferbak gaat vol!! Ouders geven helemaal niets om vuurwerk, pa duikt om 9 uur zn nest in, ma blijft wel ff op (voor mij denk ik

, bang dat ik anders gevaarlijk bezig ben om 0:00)
Vroeger altijd op fietsje richting IJsselstein *slordige 6km voor mij* en daar met bevroren handen je lijstje komen inleveren, en dan met pa of ma je bestelling ophalen. Toen ik 16 was mocht ik gaan fietsen om het op te halen

. Ophalen toen was fietstas vol, doos achterop tas ant stuur en dan bijna onderuit gaan door wat ijzel. Toen ik 17 was same story. Toen ik 18 was nog niet begonnen met rijlessen dus weer op de fiets richting de stad, me eerste 500grammer gekocht en DAMMN daar komt een geweld uit (was bij lancee IJsselstein, weet nie welke cake het was, aardig gewichtig V-shape blokje) En nu gaan we dit jaar helemaal los omdat ik me rijbewijs heb en de eerste 1,5 jaar met succes heb afgerond op me opleiding *als dat niet lukt word je gewoon terug geknikkerd naar 1e jaar* We gaan helemaal los dit jaar!!!!
Heb er erg veel zin in, kofferbak gaat helemaal vol