Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Vandaag de kerstboom neerzetten.
De feestdagen gaan nu echt zichtbaar worden.
En de kriebels die hebben geen rust meer.
Het grote aftellen is nu echt begonnen.
De eerste cat1 artikelen zullen komende week wel gaan verschijnen bij de actions.
Staat ook nog 2x een weekendje Duitsland op de planning met kerst shoppe dus feestdagen kriebels zijn losss.Screenshot_20251101_164817_Facebook.jpg

Laatst bewerkt:
Hier kriebelt het bij iedere bestelling en dat zijn er al wat vanaf januari. Ook wanneer er weer een webshop losgaat die op de route ligt is het altijd kijken of er nog leuke meepakkers te vinden zijn. Ofwel: bestelkriebels. Wanneer we straks naar december gaan en helemaal richting de kerst krijgen we afhaalkriebels. Gure avonden en de lucht van kachels buiten helpen hier ook zeker aan mee.

Vanaf het moment dat de eerste producten weer besteld zijn, oftewel in januari. Sowieso dagelijks actief op het forum dus de fomo en andere gekte helpt dan ook erg mee :)

De kriebels voor O&N zijn hier goed aanwezig, het 365 topic gisteren was ook genieten ondanks dat ik er niks bestel :D

Heb gisteren wel wat aanstekers besteld om alvast goed voorbereid te zijn .

De laatste twee weken al lekker wat kerstmarkten bezocht, dat helpt wel mee. Weinig tijd kunnen vinden verder nog, maar met nog twee maanden te gaan zijn die kriebels voor het aftellen met volle sfeer er wel snel gelukkig. Gisteren dan nog even een bestelling geplaatst om nog een reden te hebben om met de afhaaldagen ergens in de rij te gaan staan, alleen al om die sfeer dan ook maximaal te pakken.

Sinds vorig jaar heb ik het echt flink te pakken en heb ik heel het jaar door de kriebels! Maar nu het weer vroeg donker is en er in de buurt ook weer meer en meer geknald word. Begint de dag der dagen voor het gevoel wel weer heel dicht bij te komen waardoor de kriebels nu toch nog meer toe nemen!

Normaal altijd wanneer de korte dagen van augustus op beginnen te vallen. Alleen dit jaar is het anders, ben sinds januari oplettend rond blijven kijken en daarmee zijn de kriebels ook aanwezig gebleven.

Kriebels zijn heel t jaar wel al aanwezig, maar sinds oktober is gaan jeuken. De gezelligheid op t forum op dit moment helpt hier ook wel heel erg aan mee. :holland:

Back
Bovenaan