Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Het kriebelt al het hele jaar door. Ook nog nooit zo vroeg mijn collectie al voor 80% rond gehad. Voelt ook wel lekker moet ik zeggen. Alhoewel ik het puzzelen wel leuk vind is het nu gewoon alleen nog luxe als ik iets toevoeg. Op naar het einde van het jaar!

Moet zeggen dat het dit jaar wel tot een nulpunt is gezakt met al het gezeur rondom vuurwerk.
Nog geen bestelling geplaatst, alles wat ik graag wilde hebben is helaas uit het assortiment.
Meerdere keren alle sites van de winkels in de buurt afgezocht, meeste vind ik zonde van m'n geld.
Hoop dat de kriebels nog een beetje gaan komen...

Yup hier hetzelfde...

Kriebels zijn dit jaar ivm mogelijk verbod niet weggeweest. Ontzettend onrechtvaardigheidsgevoel over de hele zaak wat mij aanspoort om er het dikste jaar ooit van te maken.. Kortom, budget is al 5x overschreden.

Het kriebelt het hele jaar door wel, maar vanaf september begint het weer helemaal. Vanaf maart tot augustus ben ik er wel een stuk minder mee bezig. Zodra de dagen weer korter worden begint het bijhouden van alles weer :D

Dit jaar eigenlijk vrij weinig kriebels gehad. Vind de meeste producten erg duur, en met kooiloos weet ik nog niet helemaal wat ik kan verwachten.

Ja zolang de helft van mijn collectie nog in limbo zit vanwege dat mogelijke kooiverbod heb ik nog niet perse positieve kriebels gekregen

Nu er een frissere wind begint te waaien, de blaadjes van de bomen vallen en de sfeerfoto's in de countdown beginnen binnen te druppelen, krijg ik er echt nog meer zin in dan dat ik al had in de voorgaande maanden :D

De bestel kriebels eppen weer weg, de meeste producten en deals op de wenslijst besteld. Nu kriebelt vooral het aftellen naar de afhaaldagen.

Back
Bovenaan