Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de zomervakantie beginnen de echte kriebels. Die worden per week dat we dichterbij komen alleen maar heviger. Zodra december aangebroken is en de kerstboom staat kan ik aan bijna niks anders denken. Elke avond oud en nieuw compilaties nakijken op youtube en veel bezig zijn met bijvoorbeeld mijn Top2000 stemlijst.

Poh had van de week al twee keer de droom dat ik mijn vuurwerk aan het inladen was, met lijstje en al haha. Heerlijk man, herkende zelfs de vuurwerkwinkel. Nu met de sneeuw buiten is het helemaal goed, zit er helemaal in. Nog een keer langs de oliebollenkraam lopen om die geur te snuiven en het is net echt oud&nieuw.

De sfeer zit er inderdaad al goed in. Om mij heen begint iedereen ook alweer over kerst en oud en nieuw en hier op het VWC zijn we ook allemaal het zelfde haha. Extra lang genieten zo!

Dit jaar begonnen de kriebels in juli... De eerste bestelling (Fire Festival en Kingdom) was dan ook een feit eind juli :D

Dat stelt mij wel wat gerust. Ik gok nu maar op black friday deals, want ik wil niet het gevoel hebben op de 31e dat ik te weinig heb.
Alleen normaal leeft het bij mij rond deze tijd al volop. Echter als ik nu rondneus op de sites komt er echt niks uit. Afwachten maar...

Gelukkig helemaal terug. Zat me dood tw staren op compounds, maar trok mij niet. Dit jaar dus vol de focus op vooravond met cakes en kleiner spul. Sta met een zooitje kids rond 18.00 en heb er weer helemaal zin an. Nu vrijdag de laatste bestelling doen en dan een maandje wachten tot we het weer mogen halen

Kriebels tot en met!! Hele dagen op vwc doorbrengen en in de avond lekker wat cat1 met de kids hier. Nog twee weken en dan begint t echt...wk darten t glazen huis en daarna de top2000🎉🧑‍🎄

Kriebels zijn weer goed aanwezig hier, gisteren de kerstverlichting in de voortuin opgehangen, paar keer per dag mijn lijstje met bestelde producten nagekeken en nadenken of ik wel genoeg losse cakes heb..

Buiten is het weer perfect waarbij ik telkens denk dat dit ook met O&N wel zo mag zijn :D

1 december alweer. De kriebels beginnen nu toch echt wel flink te jeuken. De kruitstress is ook goed aanwezig hier op het forum.

De kriebels zijn er allang. Vandaag zijn we naar lichtjesavond in Delft geweest en we werden getrakteerd op een mini show. Hierdoor kwamen de kriebels even extra naar boven.. 😍

Poah, het schiet nu echt op. Over 2 weken begint de TOP2000 en over 3 weken is het onze dag. Het is echt voorbij gevlogen, dus nog volle bak genieten nu!!

Kriebels zijn hier helemaal verdwenen. Is vervangen voor behoorlijke jeuk. Man wat heb ik er zin in zeg.

Bij mij begint het weer te kriebelen als de Kermis in Tilburg wordt afgesloten met de vuurwerkshow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan