Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-0002
Artikelnaam: Wall of Gold XXL
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Glitter brocade to blue mine.and glitter brocade to blue star burst.
Tijdsduur: 15 - 20 sec.
Stijghoogte: 15 – 20 meter
Afmetingen: 32 x 18 x 17,5 cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 42,75

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

evo-0002_wall-of-gold-xxl_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Kan je zoiets verwachten als de Shockwave van Hardix toenertijd? (alleen dan ipv crackling mines op het einde een salvo met bombetten?)

Wanneer krijgen we meer informatie over de artikelen van evolution. Ben vooral benieuwd naar dit artikel.

Wij hebben de opdracht gegeven aan de fabriek beeld materiaal te maken tijdens de productie.
Dus dat er een exemplaar word gepakt en gefilmd als het donker is.
En dit zal dus niet al te lang meer duuren.

gr
Evolution Fireworks

Ik heb het filmpje mogen aanschouwen en naast deze cake vind ik alle nieuwe produkten van de evolution lijn echt geweldig en verfrissend.

Fijn zo'n reactie.... Zou mooi zijn als wij dan ook kunnen/mogen meegenieten en kunnen meepraten :p

Ik heb ooit china filmpjes geplaatst gehad en dit viel erna totaal anders uit.
Om dus discusies en afkrakende reacties te vermijden wil ik pas filmpjes plaatsen als deze uit de productie batch zijn genomen.
Zo heb je gelijk een realistisch beeld van hoe die presteerd.
Verder zijn de beelden die ik getoond heb sample filmpjes uit de fabriek om het effect te laten zien voor goedkeur en heb ik erna aanpassingen laten maken.
Heb geduld..........Dit word beloond:D

gr
Evolution Fireworks

Jammer. Ik had hier toch iets meer van verwacht. Zo vind ik de mines niet echt voller dan van andere potten waarbij dan ook nog eens een effect uitkomt. Neem als voorbeeld de laatste 5 shots. Daar heb je dus mines en Brocade Crown in verwerkt. Vind de prijs dan ook niet echt in evenwicht met wat je krijgt. Voor die prijs heb je zat alternatieven.

Jammer. Ik had hier toch iets meer van verwacht. Zo vind ik de mines niet echt voller dan van andere potten waarbij dan ook nog eens een effect uitkomt. Neem als voorbeeld de laatste 5 shots. Daar heb je dus mines en Brocade Crown in verwerkt. Vind de prijs dan ook niet echt in evenwicht met wat je krijgt. Voor die prijs heb je zat alternatieven.

Deze is dit jaar in deze versie.
Beetje mis comunicatie in China.
Volgend jaar zal deze worden opgewaardeerd naar een volwaardige 49sh Wall cake zoals hij origineel op tekening staat.

gr

persoonlijk had ik er iets meer van verwacht. het goud was mooi maar de mines hadden wel voller gemogen. de boeketten waren wel mooi!

Deze ging weer veel sneller dan op de productfilm. De mines gingen niet stap voor stap maar gewoon in 1 keer. Had liever gezien dat het stap voor stap ging in mijn project. De boeketten erboven waren wel groot en mooi.

Ik heb van evo van ieder een karton gekocht en getest....dit was toch 1 van de toppers vond ik..

Back
Bovenaan