Wakkere Dodo

Wil ik altijd nog 'ns hebben, vooral om de unieke dubbele burst en mooie swirling tails. Wel bitter dat hij 10% duurder is geworden, tot €27,50

Dit is echt een fantastiche cake met lekker veel verschillende en erg apparte effecten (dubbele boeketten, soort wegschietende spinners met heel raar geluid, heldere spinning tails etc.). Deze vond ik zelf een van de verrassingen van de avond, samen met o.a. Brulaapje en Wil Wil Wel.

Haha nee klopt, was denk ik bij de demo in Lopik. Volgens mij zijn het Passion Flower en Vuurwerk met een Kroon die tegelijk met Wakkere Dodo afgaan... Veel mensen zullen die Wakkere Dodo na de demo wel besteld hebben denk ik... :p

ja was bij de demo in lopik, ging iets niet helemaal goed inderdaad, wat het precies allemaal is weet ik niet.

Ook deze cake gisteren voor het eerst gezien en de combi van spinners, burst en natuurlijk de mooie grote boeketten maken deze cake echt een aanrader.

Ook deze cake gisteren voor het eerst gezien en de combi van spinners, burst en natuurlijk de mooie grote boeketten maken deze cake echt een aanrader.

En zoals ik al had omschreven in bovenstaande was deze cake in werkelijkheid ook. Een topper van een cake en voor mij voor een herhaling vatbaar.

Back
Bovenaan