Wahnsinn

screenshot_20201014-155221_samsung_internet.jpg
 
Staat misschien niet helemaal duidelijk op de site maar deze sets worden als zijnde 3 halen = 1 betalen gepresenteerd in de Vuurwerkmania folder.
 
Ik vind het als bezoeker van de webshop gewoon vreemd om een setje van 3 cakes te zien bij 1+1 gratis, thats all.

Staat misschien niet helemaal duidelijk op de site maar deze sets worden als zijnde 3 halen = 1 betalen gepresenteerd in de Vuurwerkmania folder.

Ja precies, dat is wel een betere vermelding.
 
Deze set zojuist voor €19,50 op de kop getikt. Prachtige prijs voor deze drie cakes, als ze in de buurt komen van de kwaliteit op de video. Ben heel benieuwd.
 
Setje er ook zojuist bijgepakt in de actie. Leuk prijsje voor prima cakes zo te zien. Het gokje wel waard.
 
wauw, wat deden deze het goed zeg, mooie grote effecten en best wel een harde burst. echt een aanrader. volgend jaar ga ik deze zeker weer halen
 
ik vraag me wel heel erg af of deze doormate nieuwe regelgevingen er niet uit zullen gaan dit jaar, zou erg jammer zijn want zoals al eerder dit jaar gezegd. Wil ik deze heel graag weer hebben
 
ik vraag me wel heel erg af of deze doormate nieuwe regelgevingen er niet uit zullen gaan dit jaar, zou erg jammer zijn want zoals al eerder dit jaar gezegd. Wil ik deze heel graag weer hebben

Het is geen officiële regelgeving, maar de importeurs hebben die afmetingen regel er zelf ingegooid. Ter voorkoming van....

Anyhow.... deze zit niet meer in het assortiment.
 
Misschien toch maar extra setje inslaan als ze uit het assortiment gaan (voor volgend jaar).
 
had deze van tevoren besteld (16 setjes)
Verwachte kleine potjes iets groter dan de haevy legend 16.
kom k t ophalen blijken het best grote potten te zijn. (verwachting naar beneden bijgesteld)

's avonds ff testen (tjongejongejonge)
Echt waanzinnig 12 uur waardig.

Maar 1 minpuntje, pyromalt, zonder reserve lont.

maar tjongejonge de 3e cacke, effecten als een transbomber alleen iets trager.

prijs-kwaliteit is dit het beste wat ik ooit heb gehad (en das best veel)
 
Back
Bovenaan