Wagenvoort Vuurwerk start Vuurwerkveiling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag is na de onze nationale bloemenveiling, de vele vakantieveilingen en groenteveilingen, één van Neerlands enige vuurwerkveilingen van start gegaan.

Op de site van Wagenvoort Vuurwerk, [B]www.wagenvoort.nl[/B], kunt u via de webshop > acties bieden op uw eigen vuurwerkpakket.

Uiteraard wordt het aanbod regelmatig vernieuwd en is er de mogelijkheid om te bieden op nieuw samengestelde pakketten.

Dit is uw mogelijkheid om nooit meer te veel te betalen voor uw vuurwerk.
Wacht niet langer en biedt nu rechtstreeks via de website:

www.vuurwerkveiling.com

Ook kunt u de veiling bezoeken via [B]www.wagenvoort.nl[/B] webshop > acties

mvg.

San Quinton

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een leuk initiatief, echter is het niet Nederlands eerste vuurwerkveiling, daar was namelijk vuurwerk4all al mee voor de dag gekomen.

Klopt niet veel van die site, wordt lichtelijk gemanipuleert heb ik het idee.

Momenteel loopt deze veiling nog 14 min, en dit is de biedingsvolgorde
1. € 51,- Bod 18. € 18,- Bod 17. € 17,- Bod 16. € 16,- Bod 15. € 15,- Bod 14

In een paar boden in eens van 18 naar 51 euro gegaan.

Vaag weer 1

1. € 97,- Bod 17. € 40,- Bod 16. € 35,- Bod 15. € 31,- Bod 14. € 30,- Bod 13Veilingpakket 2
2 stuks Mega vulcan (Dynamic)
1 stuks Finland by night (Pro-line)
1 stuks Black thunder (Black label)
1 stuks Crossette king (Lidu Collection)
1 stuks Crazy coconut (Lidu Collection)
2 stuks Big bang (Dynasty Collection)
1 stuks Mat 5000 schots
2 stuks Magic whip 3 meter
5 stuks Thunderflash rocket

Winkelwaarde: € 236.95

Afhalen: Wagenvoort Vuurwerk B.V. in Wapenveld

Overige informatie: Geen administratie en veilingkosten

Maar dat is toch de achterliggende gedachte? Iedereen kan bieden. Dat je overboden wordt dat is is te verwachten, het vuurwerk is natuurlijk meer waard dan dat.

lekker de prijs opdrijven en vervolgens meer betalen dan waneer je goed zoekt
voor de rest een leuke site waar je ( sommige) artikelen die vervallen zijn mischien nog kan vinden

Maar dat is toch de achterliggende gedachte? Iedereen kan bieden. Dat je overboden wordt dat is is te verwachten, het vuurwerk is natuurlijk meer waard dan dat.
wie gaat er nou zoveel overbieden?
zonde van het geld wat je kunt besparen en het spel van veilen is zo ook weinig aan.

Ruben je begrijpt niet wat ik bedoel, iedere keer stijgt de prijs met ongeveer 1 euro, en in eens tegen het einde van de veiling kanlt er ineens 40 euro bovenop.

ja ze kunnen beter een minimumwaarde zetten die ze willen hebben en dat als die niet gehaald wordt, dat het pakket gewoon niet verkocht wordt. zo gaat het op de echte veiling bij opbod ook geloof ik.

Veiling bij opbod

Ook wel Engelse veiling genoemd. De verkoper bepaalt een startprijs. De vragers bieden een hogere prijs en hebben steeds een beperkte tijd om te reageren op het laatste bod. Executoriale verkopen van roerende zaken vinden in principe op deze wijze plaats.
bron: wikipedia
:p

Na alle drukte/commotie van de afgelopen 12 uur van een aantal leden zal ik het verlossende woord brengen.

Nadat www.vuurwerkveiling.com het wereldwijde web op ging bleek er, zo weten we nu, nog een kleine kinderziekte(kuchje) in te zitten.
Hierdoor leken de biedingen vreemd te verlopen. Dit kwam doordat de lijst van biedingen niet goed werd geactualiseerd. Het probleem is verholpen en nu geen probleem meer. Sorry voor het eventuele ongemak.

Overigens is de reactie van sommige leden wel bijzonder te noemen.
In mijn overdenkingen terwijl ik deze reactie schrijf, troost ik mij met de gedachte dat dergelijke uitspraken/aantijgingen meer zeggen over de boodschapper dan over de ontvanger.

Mochten er in de nabije toekomst zaken mbt. de website niet lopen zoals je denkt dat ze moeten lopen dan mag je mij altijd een pm sturen.

Met vriendelijke groeten,

San Quinton

Is het geen idee om meer veilingen online te zetten, en ze iets korter te laten duren! Vind het een leuk idee, en een goede kans om goedkoop aan vuurwerk te komen.

Deze site is gewoon oplichting.
Eerst was de prijs 30 euro was de tijd voorbij komt erineens 17 uur bij en kost die 50 euro steeds hoger hopelijk gaat dit topic weg zodat andere niet misleid worden

Verder geen informatie, voorwaarden niks

Deze site is gewoon oplichting.
Eerst was de prijs 30 euro was de tijd voorbij komt erineens 17 uur bij en kost die 50 euro steeds hoger hopelijk gaat dit topic weg zodat andere niet misleid worden

Verder geen informatie, voorwaarden niks

Voorgaande posts lezen is ook een vak apart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan