Wagenvoort Vuurwerk start Vuurwerkveiling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het geen idee om meer veilingen online te zetten, en ze iets korter te laten duren! Vind het een leuk idee, en een goede kans om goedkoop aan vuurwerk te komen.

Dat is zeker een idee en het ligt ook in de planning.
Wel worden de pakketten eigenhandig samengesteld en dus is het aanbod beperkt.

Zou zeggen neem regelmatig een kijkje....

Neej die heb ik gelezen en ik geloof er niks van anders was de prijs we gereset

Beste aasamember,

De volgende overdenking:

Een bedrijf dat het hele jaar door enkele honderden vuurwerkshows schiet, dat van vele importeurs haar consumentenvuurwerk afneemt, met een assortiment van dik over de 300 artikelen, eigenhandig haar vuurwerk voor professionele shows selecteert.

Zou zo'n bedrijf haar goede naam wagen om €40 extra omzet?
Sterker nog, zou een dergelijk bedrijf hier uberhaubt de tijd voor hebben?

Wanneer je mijn uitleg niet accepteert prima.
Het zou alleen erg jammer zijn en het zou vervuiling van dit kwaliteitsvuurwerkforum zijn wanneer we nog tientallen malen dezelfde reacties gaan krijgen.

Met vriendelijke groeten,

San Quinton

Beste aasamember,

De volgende overdenking:

Een bedrijf dat het hele jaar door enkele honderden vuurwerkshows schiet, dat van vele importeurs haar consumentenvuurwerk afneemt, met een assortiment van dik over de 300 artikelen, eigenhandig haar vuurwerk voor professionele shows selecteert.

Zou zo'n bedrijf haar goede naam wagen om €40 extra omzet?
Sterker nog, zou een dergelijk bedrijf hier uberhaubt de tijd voor hebben?

Wanneer je mijn uitleg niet accepteert prima.
Het zou alleen erg jammer zijn en het zou vervuiling van dit kwaliteitsvuurwerkforum zijn wanneer we nog tientallen malen dezelfde reacties gaan krijgen.

Met vriendelijke groeten,

San Quinton

nou voor een bedrijf zoals jij die noemt is 200 x 40,00 best interessant, je impliceert nu dat je maar 1 pakket van 40 euro gedurende de veilingen verkoopt. Wel volledig zijn he. Ik zet er namelijk nog steeds mijn vraagtekens bij.

Bod 1, 2, 3 en 4 kan ik nog volgen maar bij bod 5 gaat het weer vreemd, haal de twijfel bij ons eens weg.
Want wees eerlijk dit komt vreemd over en is logisch dat er vraagtekens boven onze hoofden komen.
GroteFoto-TGSMIBGZ.jpg

Bod 1, 2, 3 en 4 kan ik nog volgen maar bij bod 5 gaat het weer vreemd, haal de twijfel bij ons eens weg.
Want wees eerlijk dit komt vreemd over en is logisch dat er vraagtekens boven onze hoofden komen.
image
[/QUOTE

Dat heb ik geprobeerd maar daar wil je niet aan.
Ik kan niet in de psyche van de mens kijken die op de vuurwerkveiling biedt en dus kan ik ook niet beinvloeden hoe ze bieden.
Nogmaals jij hebt twijfels dat zegt toch niets over de gang van zaken maar meer over je eigen achterdocht.

Kom net terug van een demo schieten in Beuningen en dan moet ik na het lezen van je post toch concluderen dat je niet lang genoeg over mijn overdenking hebt nagedacht.

Mijn oplossing voor jou:
Kijk alsjeblieft niet meer op vuurwerkveiling.com want het levert jou alleen maar ergenis en nog meer achterdocht op en mij tijdgebrek omdat ik zo beleefd ben om op je te reageren.

Met vriendelijke groet,

San Quinton

Laatst bewerkt:
ik vind ook dat dit geen goed argument is, want 30 is nog steeds een bot dat onder de prijs ligt die de bieder uiteindelijk van plan was te betalen. Ik heb even naar de tijd gekeken en daar stond nog ruim 20 uur te gaan, dus bij deze biedingen heeft Wagenvoort nauwelijks invloed op de uiteindelijke prijs. ruime verhogingen vlak voor tijd zouden hier wel op kunnen duiden, maar daar heb ik niets van gezien/niet op gelet.

ben beniewd naar hoeveel objecten er verkocht gaan worden en ook wat voor vuurwerk kunnen we verwachten?
verder vind ik zo'n veiling erg leuk, lekker afwachten of ik me slag nog eens kan slaan:)

Er wordt gewerkt aan nieuw samengestelde pakketten op dit moment. Deze zullen naar alle waarschijnlijkheid in of na dit weekend in de veiling komen.

Verder kan je eigenlijk van alle soorten artikelen verwachten in de veiling.

Komen er ook dingen als een doos kanonslagen o.i.d. online? Of blijven het alleen 'grotere' pakketten??

Overigens kan ik niet op de site komen? Betekent dit dat er nieuwe dingen opgezet worden? Of is er iets anders aan de hand? (Hoop het eerste!)

Pyroboy ik snap best dat er gewoon €30,- wordt geboden hoor! Vind jouw negatieve reacties nogal raar.. Er wordt iets nieuws/leuks opgestart door een winkel en je kraakt het meteen ZONDER bewijs af en beticht ze van oplichting.

Er zijn al wat meer samengestelde pakketten bijgekomen, ziet er leuk uit, ook maar eens mee bieden denk ik.
Dus waarschijnlijk waren ze bezig met nieuwe artikelen op de site zetten fczwolle99.

Zijn zeker leuke pakketten... Ik heb net ff gekeken, zie ik een leuk pakket en denk laat ik eens mee bieden, dan zie ik dit:
w0g8pz.jpg

Maar mocht ik een keer winnen, kun je gewoon het pakket ophalen de 29e? want staat verder niet veel info bij vandaar.

Zijn zeker leuke pakketten... Ik heb net ff gekeken, zie ik een leuk pakket en denk laat ik eens mee bieden, dan zie ik dit:
image

Maar mocht ik een keer winnen, kun je gewoon het pakket ophalen de 29e? want staat verder niet veel info bij vandaar.

Dit is geen kinderziekte dit is een ziek kind.
De persoon in kwestie wordt op dit moment geblokkeerd.
Kortom we zijn er mee bezig en hij of zij zal uitgesloten worden van de veiling.

Groet,

San Quinton

Apart concept, hoop dat mensen nog een redelijk dealtje kunnen sluiten. Toch kijk ik een beetje dubbel hiernaar. Ik kan me heel goed vinden in eerdere reacties die hier geplaatst zijn mbt de eerlijk hiervan. Daarom houd ik mij verder afzijdig van deze Actie.

Sjonge, sommige gasten snappen hier weinig van dit soort veilingen, je zou ook eens de vakantieveilingen e.d. in de gaten moeten houden hoe dat gaat. Laatste minuut krijg je altijd de meeste biedingen en ook altijd hogere er tussen. Kunst is om zo hoog te bieden dat je het nog goedkoop hebt, maar wel hoog genoeg dat ie niet aan je neus voorbij gaat. Dat het dan soms ineens grote sprongen maakt de lucht in is niet meer dan normaal eigenlijk. Wanneer je andere vorm kiest zoals je vaak in een fysieke veiling ziet, dat je automatisch zeg maar iedere bieding een euro de lucht in gaat zou het anders zijn. Maar dit is een ander soort veiling, waarbij je zelf je bod bepaald.

Een collega van me.
Was er goed over te spreken, had zo rond de 88,- betaald voor een aangeboden pakket.
Om sommige verdenkers van fraude/oplichting en mensen die denken te weten hoe veilingen in elkaar zitten nog een tegenargument te geven: hij gaf ook aan dat het bod ervoor op zo ongeveer 70/75,- stond en hij daarna 88,- boodt en daarmee de veiling won. Vlak voor het einde bieden is standaard, en een relatief hoger bod doen ook.
Ik geloof er ook niet in dat Wagenvoort om die paar tientjes de veilingen beïnvloed. De vuurwerkpakketten worden ook zo in elkaar gezet dat het voor best wat minder dan de winkelwaarde verkocht mag worden. Op deze manier kunnen zij van de minder goed lopende producten afkomen, extra traffic naar Wagenvoort en kan de consument profiteren van mooie prijzen, prima toch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan