Waarvan ken je de persoon voor je?

Van vwc uiteraard, hele goede mod geweest. Aardige gozer.
Illegale naam, maar koopt alleen legaal :p (althans toen ik hem verhoorde wel)

Tristen zie ik overal erg veel posten haha :p Weet er volgens mij aardig wat van en veiligheid gaat voor alles.

EDIT: En ik volg hem op twitter haha xd

Volg je me echt op Twitter haha wat is je naam dan @?
En bedankt :D

Zie hem hier en daar langskomen en hij heeft hele leuke singleshots als avatar.
En blijkbaar ook van Twitter :p

Haha, echt zo'n bagger naam xD ik gebruik eentje voor vuurwerk daar heet ik pyroboyvwc. Idk of je dat kan veranderen?:p

Haha ja ik moet ook echt een andere avatar maar dat kan ik zelf niet maken. Deze is best bagger en die gbv heeft niks met mij te maken :p

Ik ken Torr, omdat ik hem eind vorig jaar in me mailbox kreeg met het heuglijke feit dat ik 250 euro aan vuurwerk had gewonnen :D

Toen ben ik wel drie rondjes door het huis gerend gillend en schreeuwend hoor !

Ik aan de jouwe omdat je naam er op staat en volgens mij heb ik jou gezien bij de open dag van Lesli vorig jaar :)

Dat klopt, ik was toen te vroeg daar en zat toen bij een aantal mods.
En ik zou niet weten wie jij was :p haha

En ik ken je van het goede modereren!

En je had me moeder een keer gebeld voor een prijs van de Rijswijkse Vuurwerkhal, verkeerde nummer doorgegeven whahha!

Edit: Zie dat er iemand voor me was, ik zie je af en toe wel eens voorbij komen!

Dit zelfde geld voor jou hardcore0438,, leuke films, ook wel is gepraat in de chat! en zie je regelmatig posten

Knalgoedvuurwerk, van het Youtube kanaal (compilaties heb ik allemaal gezien :p)
Ook het topic hier op vwc staat op mijn 'in de gaten houden' lijst :)

(ah, nieuwe pagina :p)

Teun48, tja, van alle reacties, ik zie je overal op het forum langskomen :)

Knalgoedvuurwerk, van het Youtube kanaal (compilaties heb ik allemaal gezien :p)
Ook het topic hier op vwc staat op mijn 'in de gaten houden' lijst :)

(ah, nieuwe pagina :p)

Teun48, tja, van alle reacties, ik zie je overal op het forum langskomen :)

Haha leuk om te horen! Binnenkort zullen we de filmpjes op het vwc kanaal uploaden. Als je echt up-to-date wil blijven kun je je het beste abonneren op ons kanaal.

Van die Belgische winkel? En van O&N filmpjes, geloof ook een mascleta? :)

Wij zien niet van de belgische vuurwerk winkel, al hebben we wel dezelfde naam. En van de mascleta klopt helemaal!

Jou heb ik hier ook regelmatig zien ronddwarrelen

Back
Bovenaan