Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
image
Panasonic Lumix TZ5
met oa:
- 9.1 mp
- 10X optische zoom
- HD filmfunctie
Gister gekocht. Ik ben geen dslr waard, want ik wil gewoon hopsakee foto maken, en heb de ballen verstand van instellingen. Bovendien houd ik van enigsinds compact formaat. De camera heeft een speciale ´vuurwerk´ modus, dus ik ben benieuwd!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
als ik dat heb gekocht , spaar ik door voor 'n panasonic NV-GS330 videocamera .
zijn helaas niet meer nieuw te koop , alleen 2e hands op marktplaats.
of je moet geluk hebben dat ie ergens nog in een magazijn ligt.
maar over het algemeen zijn deze uit het assortiment.
zo , hier ook maar is reageren , fotografie is 'n grote hobby van mij .
ik heb inmiddels het volgende tot mijn beschikking :
canon eos 450D
Sigma 17-70mm F 2.8-4.5 DC
Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
Metz Mecablitz 48 AF-1 flitser
Velbon Sherpa 450 R/F staief
alles moet ik 100% van m'n eigen geld betalen , en dat komt niet verder als 20 euro zakgeld in de maand , en de inkomsten van 2 folderwijken en 'n kranten wijk (stadsblad woensdag middag), dus dat schiet niet echt hard op ofzo .
maar de eerst volgende aankoop , is 'n zeer lichtgevoelig objectief , welke je goed kan gebruiken voor portret fotografie .
het gaat om de Canon EF 85mm F1.8 USM .
http://www.foto-konijnenberg.nl/product/662/canon_ef_85mm_f_18_usm.html
als ik dat heb gekocht , spaar ik door voor 'n originele canon battery grip en 'n panasonic NV-GS330 videocamera .
Waarom film je niet gewoon recht?![]()
Je hebt een hele mooie set zo te zien .
Jammer dat je niet zo veel geld verdient , maar ik wilde even vragen hoe die Sigma 70-300mm bevalt , heeft die een goede prijs/kwaliteit verhouding ???.
Ik had hem ook op het oog , maar wist niet of dat ik hem aan moest schaffen , maar hopelijk kun jij mij daar info over geven .![]()