MrBonbridge
VWC lid
Waar ik tegenop zie is de tijd tot pak-'m-beet Kerstavond.
Ik heb in die tijd een semestertje school waarin ik bijster weinig hoef te doen, zo heb ik nu maar 4 uur les in de week. Na de herfstvakantie zo'n beetje zal dat een uurtje of 6 á 8 worden, maar het komt er op neer dat ik gewoon te veel vrije tijd heb.
Die vrij tijd zit ik op VWC/AVP, en als er dan geen nieuwe post is, ga ik me vanzelf vervelen. Alle vrienden zitten ook op school, dus daar zit je dan; alleen thuis, de tijd te doden, luisterend naar alles wat er gebeurd buiten.
Daar wordt je helemaal gek van soms..
Maar, als het dan eenmaal Kerst is, kom ik weer tot rust hoop ik. Lekker vakantie, twee kerstdagen doorkomen, en dan is iedereen weer beschikbaar om leuke dingen te doen.
Op oudjaarsdag erger ik me alleen aan gehaaste mensen, en agenten die je ten onrechte aanspreken. Verder red ik me altijd wel
baantje zoeken, en als je beetje sportief aan bent gelegd gaan sporten. Zit komend jaar hele jaar thuis, af en toe werken maar niet veel, ik ben maar gaan sporten, opzoek naar nieuw baantje en ben bezig met autorijden, dan kom je er wel door