*Vuurwerkfreak
VWC lid
Thuis op mijn kamer, op telefoon of laptop onder de les!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
i used to have a room like those, but then i got an arrow to the knee
leg uit!ik snap hem niet.![]()
Zijn er vast niet zo veel meer maar hier nog wel gewoon tussen het werken doorVraag mij af hoeveel mensen er tegenwoordig nog op VWC zitten vanaf hun computer. Het gebruik van de telefoon is er zo ingeslopen en het werkt nog eens super gemakkelijk ook. Het grootse voordeel is dat je het overal kan gebruiken. Door de telefoon is het echt een onderdeel van mijn leven geworden, als ik ff zit of pauze heb is het eerste wat ik doe ff VWC checken.
Tussen het werk door begrijp ik het al te goed en doe het zelf ook. Nou zit ik voor mijn werk niet zo veel achter de computer.Zijn er vast niet zo veel meer maar hier nog wel gewoon tussen het werken door
Bekijk bijlage 1808152
Sterker nog ik heb volgens mij nog nooit vanaf een pc ingelogd...Vraag mij af hoeveel mensen er tegenwoordig nog op VWC zitten vanaf hun computer. Het gebruik van de telefoon is er zo ingeslopen en het werkt nog eens super gemakkelijk ook. Het grootse voordeel is dat je het overal kan gebruiken. Door de telefoon is het echt een onderdeel van mijn leven geworden, als ik ff zit of pauze heb is het eerste wat ik doe ff VWC checken.