Waar Vwc jij?

Hier VWC ik. :)

sLj3R.jpg

Zal zo ff paar foto's maken, wel iPhone kwaliteit en donker maar hopelijk is er nog iets te zien.

Laatst bewerkt:
2015 laatste keer een post?? Sinds die tijd voor de eerste en recent derde keer verhuist. Tijd voor een update? :p

Vraag mij af hoeveel mensen er tegenwoordig nog op VWC zitten vanaf hun computer. Het gebruik van de telefoon is er zo ingeslopen en het werkt nog eens super gemakkelijk ook. Het grootse voordeel is dat je het overal kan gebruiken. Door de telefoon is het echt een onderdeel van mijn leven geworden, als ik ff zit of pauze heb is het eerste wat ik doe ff VWC checken.

Vraag mij af hoeveel mensen er tegenwoordig nog op VWC zitten vanaf hun computer. Het gebruik van de telefoon is er zo ingeslopen en het werkt nog eens super gemakkelijk ook. Het grootse voordeel is dat je het overal kan gebruiken. Door de telefoon is het echt een onderdeel van mijn leven geworden, als ik ff zit of pauze heb is het eerste wat ik doe ff VWC checken.
Zijn er vast niet zo veel meer maar hier nog wel gewoon tussen het werken door ;-)

1000021080.jpg

Sterker nog ik heb volgens mij nog nooit vanaf een pc ingelogd...😅

Back
Bovenaan