Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
400 shots total display show! Het hefstige (in mijn collectie) voor het laatst bewaren, want ik denk dat het meeste daarna minder overkomt.. :)

Voor mij is alles nieuw, dus ik zie wel wat ik aan het einde nog over heb. Er zal in ieder geval een biertje bij zitten aan het eind

Nooit echt bewust nagedacht over "wat ik als laatste ga schieten", wellicht dat ik dit jaar wel ga doen. Wellicht de 400 shots total display show.

Ik heb 3 kanshebber dit jaar:

Total Display Show 400 shots
Transbomber Champions Edition
Extreme Starburst

Dit worden sowieso de laatste 3, alleen de volgorde staat nog niet vast :confused:

Total Display Show 400 shots is een rammer, maar kleine effecten.
De andere 2 groter kaliber, wat langzamer, maar toch beide een prima finale.

Ik ben er nog niet helemaal uit, wat zouden jullie aanraden?

Windstil de 400s en anders de champions

Weet niet, afgelopen jaren nooit echt 'afgesloten'. Wil de 400s juist schieten om 12 uur eigenlijk haha.

Misschien als laatste een Caïro crackling, maar we blijven altijd lekker buiten bij het vuur zitten, nog wat grodnbloemen of orcjes afsteken of wat fonteinen etc.

Dus het eindigt vaak maar heel klein.

Bedoeling is om 01:00u met de Forbidden City - Transbomber - Kingsmen - Noi-Z gevolgd door een koude goud gele rakker!

Denk dit jaar met 5x of mogelijk meer de mega mine in een W shape. En dan natuurlijk de cairo crackling 3x erin verwerkt W shape, plus nog wat fluiters ofzo. En als allerlaatste een pijl met een logo van mezelf. Had bij Zena 'ik steek er nog 1 af/op' pijl gekocht maar bleek een sigaret. Ik had in mijn hoofd de laatste vuurpijl afsteken. Dus nog even broeden op een mooi label en dan wordt dat het allerlaatste dit jaar.

Bij mij is het eigenlijk altijd wel het grootste blok. Dat zou dit jaar dan de Magnum P.I. moeten worden. Al het kleinere spul dat er dan nog ligt, gaat meestal mee naar volgend jaar.

Zal de finale van mijn showtje zijn, maar wat dat is, wordt nog even puzzelen. Het wordt wel iets met veel shots. Ofzoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan