Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of als mod wordt je gesponsord, of je hebt een giga budget. Wel dik, wordt vast genieten! Allemensen, lekkere afsluiting hoor! Dan weet je zeker dat je de baas bent van de wijk, dit overtreffen wordt lastig…

Was het maar waar. Gewoon met een paar vrienden gek doen in de laatste uurtjes van het jaar. Moet kunnen lijkt me :wink:

Was het maar waar. Gewoon met een paar vrienden gek doen in de laatste uurtjes van het jaar. Moet kunnen lijkt me :wink:

Helemaal mee eens, moet kunnen :wink: Respect wat jullie zo neerzetten. Met de rest van de avond/nacht zal het ook wel goed zitten:thumbup:

Showtje sluit ik af met 4x Cairo + the scream en denk dat ik als laatste box als alles weer rustig is de temptation willow schiet.

Dit vind ik altijd zo lastig.. heb niet echt een schietlijst, maak ook geen show.. schiet gewoon door elkaar. Heb wel een lijst met categorieën. Wat tussen welk tijdstip.

Wellicht goed om een 0200 erbij te zetten.

Wil je met choas het jaar in, of juist chill?

Ligt ook puur aan het weer wat er als laatste gaat. Is het weer deze avond niet optimaal dan schuif ik net als elk jaar, de producten die ik nog over heb door naar volgend jaar

Dit jaar weer een nieuwe poging om een brocade finale te schieten met een crackling/salute combi als slotakkoord. Vorig jaar helaas teveel wind.

Heb enkele Chuckoo’s van Funke in bestelling staan. Dat wordt definitief de afsluiting (uiteraard altijd onder voorbehoud van het moment). Maar zo rond 02:00-03:00 zijn de meesten alweer naar binnen gegaan. En dan in een klein gezelschap afsluiten met wat klein spul vind ik wel een sfeertje.

edition 4 crack salute en dan 3x cairo erachteraan (I- of W shape weet ik nog niet) met 4x weco flower power en 4x weco eraser voor extra effecten. Iemand bracht mij ook op het idee om er een splitting stars doorheen te doen dus dat misschien nog ook

Laatst bewerkt:
Hier zit ik al een tijdje over te twijfelen.. Wat zouden jullie doen? Hieronder een lijst met de grotere dozen (en een Cairo crackling om evt ergens aan toe te voegen). Ik denk zelf aan de special 4 als opening en de triple X als afsluiting.

Triple X
Cairo Crackling
Machine gun
Platinum Sensation
Transbomber
Katan special 4
400 shots total display
Night ghost (bulldozer)
Bamboo Blast (Jayhawk)

Waar ik mee afsluit? Een goed potje nieuwjaars segs������

Dat wordt zo goed als zeker de Three Stage Trouble rond een uur of 2. Voor wat betreft mijn compounds denk ik dat ik de Break Out als laatste ga schieten.

Ik heb 3 kanshebber dit jaar:

Total Display Show 400 shots
Transbomber Champions Edition
Extreme Starburst

Dit worden sowieso de laatste 3, alleen de volgorde staat nog niet vast :confused:

Total Display Show 400 shots is een rammer, maar kleine effecten.
De andere 2 groter kaliber, wat langzamer, maar toch beide een prima finale.

Ik ben er nog niet helemaal uit, wat zouden jullie aanraden?

Hier zit ik al een tijdje over te twijfelen.. Wat zouden jullie doen? Hieronder een lijst met de grotere dozen (en een Cairo crackling om evt ergens aan toe te voegen). Ik denk zelf aan de special 4 als opening en de triple X als afsluiting.

Triple X
Cairo Crackling
Machine gun
Platinum Sensation
Transbomber
Katan special 4
400 shots total display
Night ghost (bulldozer)
Bamboo Blast (Jayhawk)

Top hoor.
Mijn start is sowieso de Special 4 gevolgd door de Noi-Z en de Immortal gold!
Daarmee ben ik de wijk wel eventjes de baas haha. Nog meer grote compounds komen daarna nog wel, maar dan is de toon in ieder geval gezet!

Ik heb 3 kanshebber dit jaar:

Total Display Show 400 shots
Transbomber Champions Edition
Extreme Starburst

Dit worden sowieso de laatste 3, alleen de volgorde staat nog niet vast :confused:

Total Display Show 400 shots is een rammer, maar kleine effecten.
De andere 2 groter kaliber, wat langzamer, maar toch beide een prima finale.

Ik ben er nog niet helemaal uit, wat zouden jullie aanraden?

Puur vanwege de tempoversnellingen en de chaos dieje met Crackling creëert de TBCE

Als afsluiting denk ik dat we de Ultimate Mythology Box en Santa Domingo achter elkaar plakken. Dan begint en eindigt de finale mooi met fluiters. Eventueel de Tycoon er nog tussen...

En dan als toegift nog de Pyro Rockstar met z'n mooie all-at-once cake op het laatst :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan