Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dan de lucht kleuren met een elegant night, gevolgd door een paranoid:yes: dit wel alleen met 1/2 bft, max 3 bft.

's nachts weet ik nog niet maar de finale van 00u show wordt 2x shaking shaggy + 1 avalanche thunder of Cairo Crackling met een at dumbum 16 als eindsalvo. En dat na een Red Maroon met RotP (of Dumbum scream cake) eindigend in een Scream :D

3x transbomber champ Ed en 6x 400s total display show. Geen idee in welke volgorde nog. Ben erg benieuwd hoeveel chaos dit gaat worden

We gaan dit jaar zeker (proberen) meer te filmen, is altijd chaos hier! Hebben wel genoeg finale materiaal opstaan, moet in ieder geval voldoen aan: veel, hard/salut, fluit, crackling en liefst alle 5 de richtingen:idea:

3x transbomber champ Ed en 6x 400s total display show. Geen idee in welke volgorde nog. Ben erg benieuwd hoeveel chaos dit gaat worden

Denk dat ik persoonlijk zou beginnen met de transbomber champions en daarna de 6 total display boxen. Denk dat als je het andersom zou doen het geweld inkakt en dat hoort niet bij een finale vind ik. Maar super dik, kijk uit naar je filmpje hiervan.

Denk dat ik persoonlijk zou beginnen met de transbomber champions en daarna de 6 total display boxen. Denk dat als je het andersom zou doen het geweld inkakt en dat hoort niet bij een finale vind ik. Maar super dik, kijk uit naar je filmpje hiervan.
thanks! Ja daar zat ik ook aan te denken. Alles tegelijk is zonde denk ik.

ik sluit eigenlijk elk jaar af met een vorm van singleshots/mijnen.. ben dan gewoon nog een beetje bezig met wegstoken. zal dit jaar niet anders zijn

Denk dat we eens rustig afgaan bouwen met wat kleine cakes en fonteinen. Even rustig nagenieten van de dag met wat mooie artikelen.

Ik sluit altijd af met een flinke pot bier.
Ik drink niet voor en tijdens het afsteken. Maar als de laatste cake is weg geknalt dan wordt het tijd om met Bier af te sluiten!

Nog niet echt een idee van, denk toch iets in de richting van 6 Transbombers, wellicht aangevuld met 3x Special #4 van Katan en 12x Caïro Crackling.

wij hebben niet echt een afsluiter. vaak zijn het de laatste potjes die nog in de tassen van mijn neefje en de buurjongens zitten die de lucht in gaat. we beginnen wel vaak gewoon met het grote spul.

Nog niet echt een idee van, denk toch iets in de richting van 6 Transbombers, wellicht aangevuld met 3x Special #4 van Katan en 12x Caïro Crackling.

Of als mod wordt je gesponsord, of je hebt een giga budget. Wel dik, wordt vast genieten! Allemensen, lekkere afsluiting hoor! Dan weet je zeker dat je de baas bent van de wijk, dit overtreffen wordt lastig…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan