Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
steevast met het restant van de toastjes tonijnsalade, die dan al een uurtje of wat ranzig liggen te worden... de hele dag geen tijd om honger te krijgen, dus als het stoken erop zit, dan vreet ik het behang nog van de muur af als het moet

qua vuurwerk zal ik waarschijnlijk eindigen waarmee ik ook begin: pijlen

Dit jaar waarschijnlijk de Geisterblitz (2019 batch) of de Funke Fireball. Even goed wat geweld nadat de buurt zo goed als uitgestookt is.

Misschien de Neon Ghost, ligt eraan hoe het weer is etc. dit is echt zo'n geniet cake. Ik denk dat ik de meeste boxen er wel doorheen heb dan. Door de adrenaline is het al gauw, "nouja kan nog wel ééntje he". Dus zeer waarschijnlijk een mooie losse cake die nog over is :) =

Het meeste irritante stukje vuurwerk wat ik kan vinden:p vorig jaar waren dat 10 fluitende piccolo’s

Dit wordt dit jaar of de crackling Crystal of de popcorn fontein! heerlijk genieten...wellicht daarna nog wat cat1 fonteintjes....

ik denk dat ik dit jaar afsluit met een fluitconcert, een aantal wicked whistles of bijv. een karton gigatronix om de oortjes te kietelen.

Een heel fijn speciaalbiertje is denk ik mijn afsluiter. Maar wat vuurwerk betreft zal dit waarschijnlijk 8x wick@ 6 + 4x crackling fan 2.0 tegelijk zijn...maar wie weet word dat nog wel iets meer :rolleyes: :D

Eigenlijk is dat nooit iets waar ik van tevoren al over nadenk. Pak gewoon wat er nog over is en dan is t klaar..

Meestal stook ik als laatste nog wat kleiner vuurwerk dat nog rondslingert. Heerlijk om nog even na te genieten. Qua groter siervuurwerk weet ik nog niet waar ik mee af ga sluiten. Het zal waarschijnlijk wel iets met tempo worden. De Berlin of Code Red wellicht. Maar het zou ook zomaar de Mega Willows kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan