Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Dat is een goede, ik denk dat het iets wordt met veel chaos om het nog een keer uit te knallen. Of toch een rustig einde, met een Crackling Crystal oid. Of gewoon beiden, met het rustige als echte afsluiting.

Over het algemeen eindig ik altijd met mijn projectje. Dit jaar zal die eindigen met 24x de Black Strike van Tristar.

Ik sluit me aan bij het koude biertje. Verder denk ik qua vuurwerk toch de Triple X en daarna de restjes klein spul.

Moeilijk op voorhand te zeggen, het ene jaar is de show de afsluiter van de avond, het andere jaar een losse box, wat cakes of gewoon een fontein. En dat laatste is mij eigenlijk wel goed bevallen, het laatste vuurwerk afsteken, rustig bekijken met een biertje in de hand :biertje:

Dat biertje na afloop is toch altijd zo fijn op de een of andere manier. De hele avond zit je met je gedachten bij vuurwerk, vuurwerk en nog eens vuurwerk en om 0:00 neem je snel een slok of 2-3 van de champagne en vervolgens is het volle bak stoken, genieten, lol hebben. Om dan na afloop even tot je zelf te komen en alvast terug te denken aan wat voor fantastische avond/nacht je hebt gehad.

Lekker bij het vuur een biertje met een sigaar. Rustig nagenieten met wat overgebleven klein spul.

Dat verschilt echt ieder jaar. Ene jaar is het na de show gewoon klaar en andere jaar weer met een box of een cake. Wat het dit jaar gaat worden weet ik nog niet helemaal, maar zoals het er nu uitziet ga ik lekker in de rust van wat goede fonteinen genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan