Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen de rust was wedergekeerd, iedereen binnen, in de buurt hoor je nog wat gestook van mensen die lekker met een vuurtonnetje buiten staan, dat was het moment om nog even een film te maken van de eccentric shots. :p

Geeindigd met een paar van die kleine .... potjes uit een pakket...na dat er een plofte en een horizontaal ging de rest van het pakket opgepakt en in de kliko gedumpt. Gelijk klaar mee en naar binnen.

In ontzettende mineur... Het was een Mega 6-star cake, om te testen hoe het zicht was i.v.m. de mist voordat ik de show zou gaan wegdrukken. Helaas was die cake ook het laatste wat we hebben gezien :cry:

Het is weer relatief rustig in de straat en zo kwart voor twee kom ik weer binnen stappen! Alle boxen en cakes zijn verdwenen en overal liggen lege verpakkingen en papiertjes door de huiskamer heen! Ik kijk nog even in de doos met kleinvuurwerk wat er allemaal zoal nog in ligt! Want daar eindig ik altijd mee, iets kleins, iets onbetekenends, iets om mee af te kicken! Dit jaar deze als laatste opgestookt!

En na de laaste knal kijk ik op mijn klok! Het was precies 2:00 en met een voldaan gevoel kijk ik terug op een geslaagde avond! Het was dit jaar immers weer gelukt!

Met een salute cake 1.:droolthum Vanwege de mist geen hand meer voor ogen te zien dus dan maar wat dreunen de lucht in.

Met wat illegale astronauten. Dat geeft me een spektakel. Ooh man, elke keer als ik daar aan terug denk...kippenvel. Machtig mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan