Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een flinke box met pils :biertje::p haha maar nee meestal eindig ik met een dikke box om nog even iedereen wakker te schudden zo rond 02:00 haha

Na een aantal compounds komt de Obsessed
Opgevolgd door de Breakout met een halve minuut later samenschietend met de Hardcore Helium. (De intentie is om ze tegelijk samen te laten eindigen)

Daarna zit ik nog te denken aan 4x Crystal crackling tegelijk met 5x Mad Riot, 6x Blinkers & 10x EVO bengals.
Pure chaos.

Ah tof. Dutch protocol superdikke bak. Overbuurman 2 straatjes verder had hem 2 jaar geleden.
Crackle king wordt hier denk zowiezo de 'o jee ben dr 1 vergeten' om een uurtje of 2 😎

Ik denk dat ik dit jaar als 'officiële' afsluiter de immortal gold heb en dan een half uurtje later 1 of 2 in v crackling king doe.
Zojuist nog een crackle king erbij besteld dus idd mn echte afsluiter van dit oud en nieuw word de crackle king in v shape met een rotp ertussen maar ik moet nog ff kijken of dat qua timing erbij kan :handsup:

Laatst bewerkt:
Tuurlijk zorg ik voor een mooi chaos moment na 00:00 uur. Maar het echte afsluiten doen we met rustig wat fonteinen en Kleinspul terwijl we gezellig bij de vuurton staan.

Ik heb er nog is over nagedacht,maar ik ben "bang" dat zich dat pas zal gaan wijzen op het moment zelf 🤔

Ik verwacht dat het dit jaar,net zo zal gaan als de laatste keer dat we met een groepje O&N vieren,ofwel iedereen pakt iets van z'n stapel wat hij op dat moment wil stoken nadat het voorgaande stuk vuurwerk er mee is opgehouden.
Waardoor je pas op t eind zal zien wat er evt nog over is van je voorraad :p
Maar mocht iemand hier een suggestie hebben uit m'n lijstje wat geschikt is om de buurt rond 02:00uur nog even mee uit t bed te rammelen,laat t dan gerust weten :d

Caïro crackling 3 achter elkaar en dan 3 tegelijk ben benieuwd
Ik had afgelopen jaar als afsluiter van mijn finale project 3 Caïro Crackling tegelijk in W-shape. Dat was echt bruut! Echt een enorm gevulde lucht. :handsup:

Dit jaar is het de bedoeling om mijn finale project af te sluiten met 2x Turbo Display Box in V-shape, gevolgd door een snelle fan-shape van Corsair Kingz (crackling mines), met als laatste 3x '0,8" Three Step Whistle Salute' in W-shape. :d

Eddy.

Ik had afgelopen jaar als afsluiter van mijn finale project 3 Caïro Crackling tegelijk in W-shape. Dat was echt bruut! Echt een enorm gevulde lucht. :handsup:

Dit jaar is het de bedoeling om mijn finale project af te sluiten met 2x Turbo Display Box in V-shape, gevolgd door een snelle fan-shape van Corsair Kingz (crackling mines), met als laatste 3x '0,8" Three Step Whistle Salute' in W-shape. :d

Eddy.
Zie graag het filmpje tegemoet nem heel benieuwd

Zie graag het filmpje tegemoet nem heel benieuwd
Die van afgelopen jaar staat hier in ieder geval (onderaan de post in dat topic):

Die van komende jaarwisseling zal daar begin januari ook wel komen. :d

Eddy.

Ik heb besloten helemaal geen planning te maken dit jaar. Ik denk dat ik met al die wilde tieners die komen als een soort klaar-over met een fluitje in mijn bek te werk zou moeten gaan als ik de boel zou willen regisseren. Helemaal geen zin in. Alles wat ik voor na 00:00 heb vind ik prachtig dus zoveel maakt het ook niet uit 🙂

Ik heb besloten helemaal geen planning te maken dit jaar. Ik denk dat ik met al die wilde tieners die komen als een soort klaar-over met een fluitje in mijn bek te werk zou moeten gaan als ik de boel zou willen regisseren. Helemaal geen zin in. Alles wat ik voor na 00:00 heb vind ik prachtig dus zoveel maakt het ook niet uit 🙂
Ongesteld of ovulerend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan